Vandaag donderdag 17 oktober kun je een verzoek sturen van 18:00 tot 20:00 uur. Reactie binnen 5 dagen.
Vandaag 19 oktober van 14:30 tot 17:00 uur mag je mij een verzoek sturen middels pb! Ik wil graag benadrukken dat ik alle aanvragen die buiten de tijd om worden gedaan meteen verwijder en je zult dan ook geen reactie ontvangen! Daarnaast wil ik ook benadrukken dat het pendelen een leukigheidje is, ik doe mijn best en soms zal het kloppen maar soms ook niet, dus staar je alsjeblieft niet blind op mijn pendels!
Vandaag dinsdag 22 oktober kun je tussen 11:30 uur en 13:30 uur een aanvraag sturen. Reactie binnen 5 dagen!
Ik had je de 17e een aanvraag gedaan, heb je die gehad? Want zie dat we nu opnieuw mogen insturen, maar je hebt die van mij nog niet beantwoord
Omdat het rustig was met aanvragen is er van 19:00 tot 20:30 uur vanavond ook een mogelijkheid om een pb te sturen. Reactie binnen 5 dagen!
Geldt die reactie binnen 5 dagen ook voor de aanvragen van eerder vanmiddag? Mijne is namelijk nog niet beantwoord? Bedoel het niet verkeerd hoor, heb geduld