Dames let allemaal eens op! In het aller eerste berichtje heeft ze aangegeven welke gegevens ze nodig heeft. Ook is er gevraagd om NIET te reageren! Eerst lezen, dan vragen..... Ik weet het ik reageer nu ook, maar irriteer me hier toch heel erg aan! Er zijn al een paar dames gestopt met pendelen hierdoor. Het is ook vervelend voor de meiden die een abbo hebben krijgen constant een mailtje. Sorry Shart hoop niet dat je het erg vind dat ik even zo reageer!
Dankjewel mamainthefuture Lieve meiden ik stop (tijdelijk) met pendelen en met actief zijn op zp, voor het waarom verwijs ik jullie naar mijn topic onder zwanger worden, ik wens jullie allemaal heel veel geluk toe! Voor de meiden die een pendel aanvraag hebben ingediend, deze beantwoord ik nog wel! Het kan misschien iets langer duren dan de bedoeling was, excuus daarvoor! Liefs shart86 http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/474253-weer-klap-t-gezicht.html
Na een maandje zp op een laag pitje te hebben gezet, ga ik weer pendelen! De dames die mij een maandje terug een pb hebben gestuurd krijgen vandaag de pendels! De dames die mij buiten de aangegeven tijd en zelfs na mijn laatste bericht een verzoek hebben gestuurd krijgen geen antwoord. Zoals ik al vaker gezegd heb, alleen reageren binnen aangegeven tijden! Je kunt tot 13:00 uur nieuwe verzoeken sturen per pb, hiervoor heb ik nodig je volledige (meisjes)naam en geboortedatum. Ik pendel ook op bevallingsdatum vanaf 37 weken zwangerschap hiervoor heb ik ook je uitgerekende datum nodig. De dames die vandaag een verzoek sturen kunnen binnen 3 dagen antwoord verwachten. Liefs shart86
Dames, vandaag zaterdag 30 november kan er tot 20:00 uur vanavond een verzoek per pb gestuurd worden. De dames die mij afgelopen dinsdag een bericht hebben gestuurd krijgen vanavond antwoord. Ik heb de laatste keer niet zo veel verzoeken gehad en doe er liever wat meer in een keer dus vandaar!
Ik hoop er ook snel bij te zitten! Lijkt me erg interessant. Zal me abboneren op dit topic zodat ik weet wanneer je wat stuurt.
Dames vandaag vrijdag 06 december kunnen jullie tot 21:00 vanavond een pb sturen. Binnen 1 week reactie.
Ik wil nogmaals verzoeken om niet in het topic te reageren. Vind het enthousiasme erg leuk hoor! Maar ik lees de pb'tjes echt!
Dag dames, Ik heb vorige week de sleutel van mijn nieuwe huis gekregen, Het is een beetje hectisch geweest dus vandaar de vertraging. Deze week worden alle pendel aanvragen beantwoord!
Doordat ik het druk heb maar toch wil blijven pendelen voor jullie ga ik het tijdelijk anders aanpakken: ik ga vanaf nu 5 pendel aanvragen per keer doen. er zijn dan dus telkens 5 'plaatsen' vrij. Er kunnen vanaf nu aanvragen gestuurd worden, de eerste 5 zal ik dit weekend behandelen. Ik zal het hier aangeven als er 5 binnen zijn.