Heej meid, Je zou afgelopen weekend 5 mensen pendelen waaronder ik Ik vroeg me af of er mss iets is mis gaan want heb niks ontvangen? Liefs en fijne feestdagen!!
Ik heb ook nog niets gehad. Denk dat ze gewoon lekker druk is met de voorbereidingen voor Kerst. Komt vanzelf
Nee niks mis gegaan heb alle aanvragen binnen, maar tussen het klussen, mijn dochters verjaardag, mijn verjaardag mijn man z'n verjaardag en kerst inkopen is het nog even niet gelukt een geschikt rust momentje te vinden... Ik wens jullie allen een hele fijne kerst! De pendels komen na de kerst jullie kant op !
Alle aanvragen zijn behandeld. Vandaag neem ik weer 5 pendel aanvragen aan. Dus de eerste 5 worden in behandeling genomen. Ik laat hier weten wanneer er 5 binnen zijn. Let op: ik pendel buiten de aangegeven tijden NIET, alle aanvragen die buiten de aangegeven tijden worden verstuurd verwijder ik. Daarnaast pendel ik dus alleen op zwangerschap, geslacht en bevaldatum vanaf 37 weken zw schap. Stuur me dus geen aanvragen over hoe de baby gaat heten (is gebeurd!!) of wanneer je je droom baan gaat krijgen! Door de drukte deze weken kan het iets langer duren voor je reactie krijgt.
Jammer, ik ben weer eens te laat. Eigen schuld, dikke bult zeggen ze dan. Hopelijk heb ik de volgende keer wel geluk
ik hoop ook dat ik er tussen zat, moet haast wel, had hem gestuurd voordat hij gesloten werd, maar ook nog niks gehoord
Ik hoop ook dat ik er tussen zat, mijn bericht werd verstuurd op hetzelfde tijdstip als dat shart reageerde, dus weet het niet, misschien handig om volgende keer bij sluiting de forumnamen te noemen die er tussen zitten?
Dames, als je te laat was geweest had je t echt wel gehoord hoor! Ik wil niet de forum namen publiceren ivm privacy.
Gefeliciteerd met je prille zwangerschap! Ik hou je topic in de gaten. Ik ben structureel te laat met kijken helaas..