Als je er niet bij had gezeten krijg je bericht. Binnen 1 week krijg je antwoord op je aanvraag. Nogmaals het verzoek om hier niet te reageren. Bedankt!
Hoi meiden ik ben druk aan het verbouwen en nu ook nog eens ziek geworden Ik ben jullie niet vergeten! De pendels komen zodra ik de rust heb jullie kant op!
Hoi meiden nee jullie wachten niet tevergeefs, het is een hectische tijd geweest... Ik ga vrijdag weer pendelen dus alle aanvragen die zijn binnengekomen die komen jullie kant op. Excuus voor de zeer late reactie!!
Lieve dames, degene die mij een pendel aanvraag sturen buiten de tijden die ik aangeef om die krijgen GEEN reactie!!! Als het zo doorgaat ga ik een zwarte lijst aanmaken met mensen die buiten de tijden om aanvragen sturen. Zeker de mensen die alleen naam en GEB datum in een pb zetten en verder niks. Ik krijg hier niet voor betaald ofzo?? Voor andere pendelaars staat mijn inbox 24/7 open!
Iedereen die mij een aanvraag heeft gestuurd binnen de aangegeven tijd heeft (als het goed is) nu reactie. Meiden mijn inbox stroomt momenteel over en dat vind ik niet zo leuk. Hierbij daarom nogmaals de spelregels: Ik geef in dit topic aan wanneer je een aanvraag kan sturen. Binnen deze tijd kun je mij een pb sturen met je volledige (meisjes)naam en geboortedatum, en wat je wilt weten. Ik pendel op maand posi test, geslacht en bevallingsdatum vanaf 37 weken zwangerschap. Als je buiten de tijden om een aanvraag doet krijg je echt geen reactie. Voor medependelaars staat zoals gezegd mijn inbox 24/7 open.
Hij staat weer open dames, de eerste 5 aanvragen worden behandeld... Je kunt dus vanaf nu een pb sturen met de info die ik nodig heb (zie bovenstaand bericht) ik geef hier aan wanneer hij weer op slot gaat.
Ik heb er meer dan 5 ontvangen, maar dat krijg je als je niet oplet Iedere ontvangen aanvraag wordt behandeld binnen 1 week. En hij is nu weer op slot!
Alle aanvragen van gisteren zijn behandeld! De inbox staat nu weer open voor aanvragen, ik geef hier aan wanneer hij weer gesloten is. Binnen 1 week reactie! (Kijk voor de spel regels hierboven!)
Ik had gister berichtje gestuurd, maar helaas geen reactie gehad. ik zie dat je iedereen had beantwoord, daarom heb ik je opnieuw berichtje gestuurd
Hihi shart ik zie nu pas dat je pas over n week antwoord maar dan ben ik misschien al bevallen Dus als je vroeger een gaatje zou vinden ...