Neem jij nou maar lekker de tijd voor jezelf en die frummel in je buik! Ik hoop zo voor je dat het uitgroeit tot een mooi babytje!
Shart Gefeliciteerd!! ik duim voor je !! jeetje wat moet april een heftige maand geweest zijn voor je! Neem alle tijd die je nodig bent!! je kleine gaat voor!
Beste Shart veel sterkte in deze moeilijke periode neem zeker tijd om te herstellen na de rollercoaster van emoties die je te verwerken kreeg op korte tijd.
Dankjewel voor de lieve reacties! Ik ga vandaag weer pendelen er mogen vanaf nu 5 aanvragen ingestuurd worden, ik zal hier aangeven wanneer er 5 binnen zijn en hij dus weer op slot gaat.
Hoi Shart Lees net je onderschrift ! Wil je even een hele dikke digiknuffel geven!!!! Wat heftig allemaal! Veel sterkte!
Dames vandaag neem ik weer aanvragen in behandeling, ik geef straks hier aan wanneer hij weer op slot gaat!
Lieve meiden, Ik wil graag wat nieuwe 'spelregels' toepassen; - er mogen vanaf nu altijd pb'tjes worden gestuurd. - vermeld in je pb duidelijk: je volledige naam (al je voornamen plus achternaam (inclusief meisjesnaam) je geboortedatum, en je vraag of vragen. Daarnaast zou het mij helpen als je een foto van jezelf kan bijvoegen in je bericht. - ik pendel alleen op: maand positieve zwangerschapstest, geslacht en bevallingsdatum vanaf 37 weken zwangerschap. Indien je bevallingsdatum wilt weten vermeld dan ook je uitgerekende datum. - je mag mij een aanvraag sturen als je minimaal 100 geplaatste berichten hebt op zp. Hiermee wil ik voorkomen dat men zich hier alleen aanmeld om de pendels. Het is een aardigheidje voor de medeforummers. En op deze manier is het ook echt bedoeld voor medeforummers. - binnen 1 week ontvang je bericht terug. Je hoeft niet in dit topic te posten dat je me hebt ge-pb't dat zie ik vanzelf als ik zp open (en dat is minimaal 1x per dag!) Bedankt voor jullie begrip! Liefs Shart86
Hallo shart86 , Wat leuk dat je pendelt !! Helaas kan ik geen foto toevoegen aan een privé bericht . Ik heb je uitgenodigd als vriend omdat er een foto in mijn album staat . Ik hoop dat je dat niet erg vind .