Hallo allemaal. Mijn naam is Melissa. Mijn vriend en ik zijn nu 9 maanden bezig om zwanger te worden. Nou heb ik september gependeld en volgens de pendel moet het deze maand lukken. We moeten nog een Paar dagen wachten en dan weten we of het klopt. Zijn er anderen die hier ervaring mee hebben?
Ja, en nog nooit heeft er iemand gelijk in gehad bij mij. Het lijkt alsof je je er wel aan vasthoudt, maar een pendel geeft echt geen garantie.
Ik hou me er niet echt aan vast. Ik ben wel iemand die eerst moet zien voor dat ik het geloof. Maar was gewoon benieuwd naar de ervaring van anderen. Ik hoop natuurlijk wel dat het gelukt is deze maand maar goed dat hopen we al 9 maanden. Is het bij jou in middels al wel gelukt?
Maar ik herken het wel hoor. Op een gegeven moment denk je: één van die pendels (van het pendelgedeelte hier dus) moet toch wel kloppen? Zeker toen het al wat langer begon te duren dan verwacht wilde ik het gewoon heel graag geloven, om maar houvast te hebben. Nou, niet geholpen dus Alle pendels voorspelden 2012 voor ons maar het is nu bijna 2014 en nog niet zwanger.
Het zal bij de een wel zo zijn en bij de ander niet. We wachten het gewoon af en hopen dat het gauw lukt. Ik hoop dat het bij jullie ook gauw lukt
Het is voor de 'leuk' Toevallig had ik een heleboel pendels variërend van oktober 2013 tot oktober 2014.. En oktober 2013 is het geworden, dus die persoon had toevallig goed voorspeld... Of toch geen toeval?
Lol is dat dan met zo een steen aan een ketting zoals in charmed? Iemand mag mij altijd eens proberen hoor.
Toeval of geen toeval, gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap. Zijn er ook mensen die zelf hebben gependeld? Ik heb voor meer dingen gependeld en sommige dingen klopte wel.
Bij mij is er wel door iemand in de familie voorspeld hoeveel kinderen wij krijgen en wat het zijn.. Maar dat was met een draad met een naald eronder. Maar niet wanneer ik zwanger zou zijn..
Een pendel is een steen( natuursteen) of hangertje aan een kettingkje, je houd dan een vraag in gedachten en daarop gaat de pendel bewegen. De vraag moet altijd met ja of nee beantwoord kunnen worden. Wil best een keer voor een ander pendelen. Stuur maar een prive bericht.
Mijn pendels voor de maand klopte niet: november en december 2013.... aangezien ik al een paar weekjes zwanger ben.... Maar ik ben wel benieuwd naar het geslacht: 2 x jongen. Ook heb ik zelf heel sterk het gevoel dat ik een jongen krijg, al voordat ik zwanger was. Meer het gevoel: dat hoort nu bij mij. Bij mijn eerste zwangerschap moest het naar mijn idee ook gewoon een meisje zijn, en dat was toen ook. Nou ik ben benieuwd... En ook voor jou! Nog een paar daagjes wachten en jij hebt al antwoord! Succes!