27,5 w zwanger en zo'n pijn..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Monique1985, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Gister de hele dag al pijnlijke harde buiken gehad .. Vandaag elke beweging die ik maak doet zo'n pijn (buik en rug/zij ) ik kan daardoor vaak echt amper lopen (nog handig met 3 jonge kids) weet iemand wat dit kan zijn... Elke keer omdraaien in bed word ik wakker van de pijn.. Niet echt fijn voor je nachtrust.. Het is echt verschrikkelijk zo'n pijn ...

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik neem aan dat je na 3 kids wel weet hoe het voelt om bandenpijn te hebben dus neem ook aan dat dat het dan niet is. Erge bekkeninstabiliteit?

Pijnlijke harde buiken is al geen goed teken en hele erge pijn is voor mij een reden om naar de vk of gyn te bellen.

3. mappel

mappel Niet meer actief

Waar heb je dan precies pijn? Alleen van de harde buiken?? Ik herken het helaas niet...

4. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    wat erg dat je zo'n pijn hebt!
    ik heb harde buiken en die zijn heel erg lastig en oncomfortabel maar doen niet echt pijn.ik lig al drie maanden in de zetel en mag bijna niets meer doen.omdat rust het enige is wat die harde buiken kan verminderen.
    maar mij is gezegd dat als ik pijn kreeg ik direct contact moest opnemen met vk of gyn dus dat zou ik je zeker aanraden.temeer omdat rust met kleinen kinderen in huis praktisch onmogelijk is.mijn tweeling is al twaalf,in dit geval is dat een groot voordeel.ik zou even bellen hoor.
    sterkte

5. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Dank jullie wel..
    Ja ik weet wat bandenpijn is.. Dat is dit echt niet .. Ook blaasontsteking ben ik erg bekend mee.. Ook dat is het niet.. En bij de andere 3 heb ik dit ook niet gehad.. Het is echt zo vreselijk zo'n pijn.. Vooral omdat ik me amper kan voortbewegen..vooral omdat de pijn komt en gaat zeg maar.. Maar twijfel zo om te bellen.. Voel me meteen zo dom omdat ik er al 3 heb gehad en hoopte dat iemand het hier bekend voor kwam ...

6. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Gewoon bellen hoor! Zeker nu je straks de nacht in gaat, dan is bellen nog veel vervelender. Straks is er niks aan de hand, ben je meteen gerust gesteld. Sterkte.

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hoop echt dat je actie hebt ondernomen!?

Deel Deze Pagina