Lieve dames. jullie krijgen natuurlijk allemaal zo snel mogelijk antwoord. leuk al die aanvragen. heb er al 21 binnen!!! succes dames. Verder ben ik natuurlijk ook nog op zoek naar mensen die voor mij willen pendelen.... Liefs
Oeh spannend, ik heb er warempel aan gedacht! Ben benieuwd! Helaas kan ik niet pendelen, anders zou ik het zo voor je doen!
Ejtnella al een bericht gestuurd nurhan? En idd anders wish, chantallcindy en shart in de gaten houden wanneer die ook pendelen. En heb je veel berichten gehad uiteindelijk? Zal vast wel ;-D
Dames voor meerdere heb ik al gependeld! De rest krijgt zo snel mogelijk antwoord van mij! Ben er niet aan toegekomen ivm priveomstandigheden.. Mijn excuses hiervoor! Moet eerst voor mezelf wat dingen op een rijtje zetten. Jullie krijgen zo snel mogelijk antwoord Liefs
Ik vond spijtig dat alleen maar die uren zijn. Ik ben dan altijd aan werk en kan dan nooit een aanvraag indienen
Vanmiddag krijgen jullie je antwoorden! Bedankt dat jullie geduldig waren en mij de kans gaven Om tot rust te komen!! Liefs