Wil er iemand voor mij pendelen of ik toch zwanger brn nu?! Zit al op dag 39 vd cyclus En zoals je ziet 7 dagen overtijd! Wil pas morgen testen
Ohhh, ik ben heel benieuwd naar de uitslag van jouw pendelen !! Fijn dat het prive weer beter gaat! Heel begrijpelijk dat je daar je focus op legt, niet meer dan normaal, zou iedereen doen Ik duim voor je dat je inderdaad zwanger bent. Vervelend zeg, dag 39 van je cyclus. Hopelijk komt er snel meer zekerheid (en vind je iemand om te pendelen voor jou).
Nurhan, ga het nog wel een keer proberen voor je. Ik heb je pendelantwoord nog niet gehad dus wacht het af.
Ik neem vandaag tussen 12.00 en 15.00 uur 10 pendels aan! omdat ik er nog een aantal heb open staan, en anders worden het er zoveel dat weer de helft moet wachten. dat vind ik een beetje jammer dan. dus de 1e 10 die ik krijg vanaf 12.00 neem ik nog aan! de rest verwijder ik. de rest die er niet bij zit jammer voor vandaag, maar daarvoor neem ik nog een andere tijd bij als extratje. heb je vandaag na 16.00 geen antwoord zat je helaas niet bij de 1e 10. En zal ik straks laten weten wanneer ik extra pendel.
hou mijn topic in de gaten.. komt een extra dag bij! daarmee houd ik ook rekening met de mensen die moeten werken overdag
heb er intussen toch toch aantal meer bijgenomen. dus alle aanvragen die ik nu nog krijg gaan direct de prullenbak in! sorry.