Pendelen

Discussion in 'Zwanger worden' started by mrjn85, Nov 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mrjn85

mrjn85 Niet meer actief

Hoi!

Eergisteren heb ik mijn toekomst laten voorspellen via de telefoonlijn. Ik weet dat hier vele oplichters op actief zijn die graag misbruik maken. Maarrrr ik werd op een gegeven moment zo gek van teleurstelling om maar niet zwanger te zijn, dat ik gebeld heb :(

Ik kreeg te horen dat het langer dan een jaar zou gaan duren! Ik ben hier enorm verdrietig om, ondanks dat het zo maar kan zijn dat dit voor geen meter klopt en mogelijk te maken heb gehad met een oplichter.

Kent iemand een persoon die kan pendelen? En die betrouwbaar is? Ik heb al een link gezien via dit forum maar de meeste mensen pendelen op een bepaalde tijd en daar wordt nu nog niets over aangegeven.

Wie kan mij uit deze verschrikkelijke onzekerheid helpen?

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,624
    0
    36
    zuid holland
    Oh jeetje knuf!

Of het oplichters zijn ja of nee ze hebben een sterk vermoeden dat het zo is maar bij niemand heb je 100% zekerheid.
    Hier op het forum hebben ze ook gezegd dat ik in oktober zwanger ben en dat is ook niet gebeurd.
    Je moet er niet te zwaar aan tillen meis! Ik weet dat het moeilijk is maar probeer het van je af te zetten.

3. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hey meid klote inderdaad. Je weet dat het wilde gokken zijn he? Ook van het pendelen.

Peddeltje doet morgen weer pendelen moet je even kijken de tijden staan erbij. Ze had bij mij nov 2014 gezegd en zie mijn onderschift.

Succes he

4. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Er is tegen mij hier op het forum verteld in september en oktober. We zitten nu al in november en geen positieve test gehad. Ben wel al 6 dagen overtijd maar het kan ook zijn dat mijn cyclus weer in de war is en nu ineens weer later begint. De afgelopen 3 maanden was mijn gemiddelde 20 dagen en zit nu op de 26.

Veel sterkte!

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik weet dat het aantrekkelijk is, maar doe het alsjeblieft niet je schiet er niks mee op. Bij mij zeiden alle pendels, en dat waren er een hoop, dat ik eind 2012 begin 2013 zwanger zou zijn. Inmiddels is het bijna 2015 en ben ik nog nooit zwanger geweest. Ga naar een echt medium toe als je graag meer wilt weten.

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

7. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,275
    2,978
    113
    In ons pendelforum zou je eens kunnen kijken wie er momenteel pendelen. Misschien dat er daar iemand is die je kan helpen.

Om dit forumonderdeel overzichtelijk te houden doen we dit topic dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Share This Page