Hoi dames Omdat er veel verwarring is over wie er nu nog pendelt maak ik dit topic aan. Reageren is enkel en alleen voor de pendelaars en tarotlezers die actief zijn op zp. Als je pendelt, tarot kaarten legt, of iets anders doet voor de medeforummers kun je hieronder een bericht achter laten waarin je duidelijk kan vermelden wat jouw regels zijn en wat je precies doet. Verzoek aan ieder ander om dus niet te reageren in dit topic en ook geen topics meer te openen met 'wie wil voor mij pendelen' Alvast bedankt!
shart86 - pendelen Ik pendel op maand posi test, geslacht en geboortedatum vanaf 37 weken zwangerschap. Je kunt mij altijd een verzoek sturen per pb wanneer je meer dan 100 berichten hebt geplaatst op dit forum (dit omdat ik het voor medeforummers doe en niet voor toevallige passanten) In je aanvraag wil ik graag zien: - je volledige (meisjes)-naam - je geboortedatum - duidelijk geformuleerde vraag of vragen - wanneer je de bevallingsdatum wilt laten pendelen ontvang ik ook graag je uitgerekende datum. Reactie is binnen een week.
Reageer ik gelijk hier even ga ook weer langzaam beginnen met pendelen op maandag dinsdag donderdag en vrijdag tussen 11.00 en 13.00
Verzoek via pb versturen ook ik pendel op geslacht, maand positieve test en eventuele bevallingsdatum graag volledige naam geboortedatum en natuurlijk wat je graag wil weten groetjes lennyt
Ik pendel en doe ook tarotkaarten. Beide op aanvraag. Soms kan het ook zijn dat ik er maar 10 aanneem en dan sluit en dit ook aangeef in men berichten. Heb nodig: Je volledige naam en familienaam Geboortedatum En je vraag Ik pendel op: Positieve test Geslacht en als je verder dan 35 wkn bent eventueel wanneer te bevallen. Kaarten: Dit zijn meestal algemene leggingen over je verleden,heden en toekomst. Niet direct iets met zwangerschap te maken,maar het kan er natuurlijk wel es in voorkomen. PS: Nadat je je berichtje ontvangen hebt zou ik het leuk vinden als jullie je bevindingen in mijn POLL willen noteren aub. Je krijgt de dag zelf normaal reactie terug tenzij heel druk.
ik pendel ook weer vanaf de 2e week van september ENKEL AANVRAGEN VIA PB GRAAG? KRABBELS VERWIJDER IK METEEN EN BEANTWOORDT IK NIET wat heb ik nodig? je voornaam je meisjesnaam je geboortedatum ik pendel op maand bevruchting en geslacht NIET op geboortedatum en of de zwangerschap goed gaat verlopen, dit doe ik niet omdat dit echt niet goed voelt voor me ik pendel voor actieve leden en medependelaars ik heb geen vaste tijden om te pendelen, ik doe het dus als ik tijd heb en als ik mag pendelen (soms komt het voor dat dit niet mag en dan pendel ik op een later tijdstip nog eens)
Ik wil ook gaan beginnen met pendelen, nadat ik dat voor het NOD forum al gedaan heb. Ik pendel alleen op maand positieve test en geslacht. Graag enkel pendelaanvragen per PB. Ik pendel alleen voor actieve leden. Wat heb ik van je nodig: Je volledige (meisje)naam Je geboortedatum Je vraag Iedereen kan mij gewoon een pb sturen. Vooralsnog werk ik niet met tijden, dit kan in de loop van de tijd veranderen, maar dan vermeld ik dat hier. Reactie binnen een week. Ik zou het tevens leuk vinden als je mij zou willen laten weten of het klopt of niet.
Beste allemaal, Ik plaats hier ook even een berichtje. Ik wil gaan starten met pendelen. Ik ben al een tijdje actief op dit forum en heb een nieuw account aangemaakt voor te pendelen zodat het gescheiden blijft van elkaar. Ik pendel tot nu toe alleen op de aangegeven tijden en ik reageer binnen een week maar probeer het binnen een dag te doen. Ik ben alleen op positieve test maand en op het geslacht. Voor de pendel heb ik nodig: Volledige naam Geboortedatum Vraag. Veel liefs, Pendeltje
ook ik stop tijdelijk even met pendelen ivm met mijn zwangerschap ben veel en snel misselijk dus dat gaat niet lukken zo en ik zou het fijn vinden als mensen pendelen binnen de aangegeven tijden en dagen heb inmiddels alweer 7 pendels ontvangen buiten de aangegeven tijd dank je wel
Zo er zijn een aantal stoppende dames wegens de zwangerschap, GEFELICITEERD!! Ik ben juist terug van weg geweest na de zwangerschap en de eerste maanden. Wat ik nodig heb is: - je volledige (meisjes)-naam - je geboortedatum - duidelijk geformuleerde vraag of vragen - wanneer je de bevallingsdatum wilt laten pendelen kan dit vanaf de 35 weken en ontvang ik ook graag je uitgerekende datum. Ik pendel op aangegeven tijden. Alles wat hier buiten binnen komt of via krabbel reageer ik niet op. En ik pendel alleen voor vaste leden (ik bepaal zelf of je vast lid bent) en medependelaars.
Ook ik stop tijdelijk met pendelen ivm zwangerschap. Ik kan alle energie gebruiken gebruiken ivm herhaalde miskramen hiervoor.
Even een upje zodat het overzichtelijk blijft wie pendeld en wanneer, gezien ik vind dat deze topic erg handig en overzichtelijk is
Ik pendel voorlopig even niet tot ik weer op krachten ben en mijn gezondheid het toelaat de pendelaanvragen die er nog staan beantwoord ik nog en de aanvragen die vanaf nu binnenkomen verwijder ik
Ik pendel voorlopig niet meer om gezondheidsredenen alle ontvangen pb's verwijder ik Ik zal in dit toppic ook weer aangeven wanneer ik terug pendel
Ik stop helemaal met pendelen!!! Blijkbaar is het niet voldoende om overal neer te zetten dat je tijdelijk stopt, daar ik nog dagelijks meerdere verzoeken krijg. Ik heb hier zo de balen van dat ik besloten heb helemaal te stoppen. Ook na mijn zwangerschap ga ik niet meer pendelen.
ook ik krijg nog steeds pendelaanvragen Ik pendel voorlopig niet meer om gezondheidsredenen alle ontvangen pb's verwijder ik Ik zal in dit toppic ook weer aangeven wanneer ik terug pendel
Ooh das jammer! In het bericht van de beheerder stond dat we je gewoon konden mailen. Gooi men mailtje maar weg zuurtje, kom later bij je terug. Beterschap!