geen eisprong...dus geen kans op zwangerschap...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door petty, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    hey meiden,


    hoe zit dat nou...ik had de voorgaande maanden steeds rond dezelfde periode ongeveer 2 dagen pijnlijke tepels, maar deze maand niet 1 keer gehad...kan het zijn dat ik geen eisprong heb gehad, en dus niet bevrucht kon worden..?

    liefs!
     
  2. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    niemand die weet hoe dat zit?
     
  3. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hoi meis,

    ik weet niet hoelang je gestopt bent met de pil maar het zou kunnen komen door ontpillen.

    Ik had het ook de eerste 6 maanden (pijnlijke tepels) en daarna niet meer, maar als je geen eisprong hebt dan zou het kunnen dat je ongie langer op zich laat wachten en is er indd geen bevruchting.

    Maar het zou natuurlijk ook gewoon een eisprong geweest kunnen zijn alleen dat je het niet gemerkt hebt.

    liefs Noesje
     
  4. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    we zitten in de 4e ronde, en dus ook pas 4 maandjes gestopt...

    ik ben er zooo bang voor hè...ik weet niet vanaf het begin heb ik steeds zo'n gevoel dat ik niet zwanger kan raken of dat het heel lang gaat duren...weet niet waarom ik dat heb...misschien omdat je het zo graag wilt dat het gewoon een angst is...
     
  5. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Joh meid kop op O:)

    Had ik ook toen we net bezig waren echt het gevoel van jee ik kan niet zwanger raken. maar dat mindert wel.
    Ik zou zeggen als je over 4 maanden nog niet zwanger bent ga naar de HA en vraag of je doorgestuurd mag worden. Zodat ze kunnen kijken of ze je kunnen helpen. ;)

    Maar ja nu inmiddels in ronde 16 en 2 miskramen en als k in november nog niet zwanger ben door naar het ziekenhuis.

    Ik weet het is slopend hoor iedere keer dat wachten na je eisprong en de vraag wordt ik ongie of niet

    liefs
     
  6. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    oh ok...jij dus ook... :rolleyes:
    tjah tis gewoon vervelend...kan niet wachten tot het zover is...maar als ik dan jouw verhaal lees ga ik me gewoon schuldig voelen dat ik hierover loop te zeiken... :oops:

    vind het heel vervelend voor jullie dat jullie dit al hebben moeten mee maken en dat het gewoon nog steeds niet wilt lukken...
    ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt meid! ;)

    liefs!
     
  7. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je meis en je hieft je nergen schuldig over te voelen hoor ;)

    Ik hoop dat het bij jou makkelijker gaat dan bij mij ;)
     
  8. Penelope

    Penelope Actief lid

    3 sep 2007
    146
    0
    0
    Hoi Nessie!

    Het is inderdaad mogelijk dat je deze maand geen eisprong hebt gehad; niet alle vrouwen met een (on)regelmatige cyclus hebben ELKE maand een eisprong, was het maar waar.........
    Succes!

    Groeten,
    Penelope
     
  9. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ga er vooralsnog maar van uit dat je wel gewoon je eisprong hebt gehad, maar dat je verder geen klachten hebt gehad want die kunnen heel erg wisselen per keer...

    zo had ik telkens vanaf de eisprong echt heel pijnlijke borsten-tepels, en zo ineens vanuit het niets nergens geen last meer van, ik heb heel vaak gehad dat ik van vlak voor tot na de eisprong last van van de linkereierstok of rechtereierstok, maar tis ook wel eens gebeurd dat ik daar geen last van had, maar wel gewoon een eisprong...

    het gebeurt niet gauw hoor dat je geen eisprong hebt....dus vooralsnog blij zijn dat je geen klachten hebt meid...

    succes met zwanger worden
     
  10. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    oh wat een geruststelling...thanks....het is ook allemaal zo moeilijk...ik snap soms niets meer van mijn lichaam.. :cry: ...en ik wordt daar gewoon heel onzeker van..bah! :(

    maar toch bedankt voor je lieve berichtje! ;)
     
  11. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    oh en smoekie, ik wens jou nog een hele fijne voorspoedige zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina