Hoi allemaal, Ik pendel ook,maar voel,hoor,en zie ook dingen. Lijkt het je eens leuk op afstand gependeld te worden mail dan maar. Maar ik zit niet elke dag op het forum dus lees niet elke dag 24-uur de mail. Oja en het lijkt me ook wel eens leuk zelf gependeld te worden. Ik heb nodig je volledige naam meisjes achternaam geb. Datum eventueel foto
Ik heb je een pb gestuurd. Ik vind dit heel interessant en ben dan ook benieuwd wat je bij mij voelt, hoort of ziet . Bedankt dat je dit wil doen!
Ik heb je ook een pb gestuurd. Ben heel benieuwd! En dankjewel alvast voor de moeite die je erin wil steken
Dankjullie voor de lieve reacties! Ik had 11 pb's in mijn inbox. Sommigen heb ik beantwoordt anderen nog niet 😳 ik pb iedereen beloofd. Maar moet nu even achter de vaders aan haha. Fijne dag allemaal
Ik heb een pendelverzoek gestuurd ben benieuwd wanneer positieve test heb en wat er allemaal uit komt
Heb je afgelopen zondag ook een pbtje gestuurd! Ben benieuwd naar je pendel! Dankjewel voor je tijd alvast! Groetjes
Ook ik heb je een zaterdag pb gedaan ben heel benieuwd!! En wat de rest ook al zegt alvast bedankt voor je tijd!!
Mijn dochter is onverwachts opgenomen. Even een snelle reactie. Heb 37 pb's inmiddels beantwoordt ze heeeeeeel snel hoor!
Neem lekker je tijd lieverd kind boven alles 😉 heel veel sterkte en s6 gewenst liefs nightshade
Kinderen gaan voor pendelen! Ik snap dat er een hoop dames benieuwd zijn en het willen weten, maar familie gaat toch echt voor. Sterkte en succes!