hallo dames!! Ben d'r een tijdje uitgeweest, ivm ziekte in familie en verhuizing.. Ik wil weer gaan pendelen in aangegeven tijden. Zelf ben ik nu 11 weken 5 dagen zwanger. Zijn d'r ook nog lieverds die voor mij geslacht en evt geboortedatum willen pendelen? Jullie kunnen vanaf nu tot 11.00 uur een verzoek sturen!! Liefs
Leuk dat je weer wilt gaan pendelen. Ik ben net nieuw, dus weet niet hoe het werkt. Ben wel benieuwd maar het geslacht van ons kindje en evt geboortedatum. Wat heb je van mij nodig? Ik ben 8 juli uitgerekend! Bedankt alvast.
het was 11.00 uur avond is 23.00 uur. alles buiten de aangegeven tijd gaat direct de prullenbak in dames..
Oww inderdaad. Nu ik nog eens lees zie ik dat ik t verkeerd had begrepen. Schaam schaam😄...sorry voor het pb'tje😟
Dames.. Ik wil even duidelijk melden. Alles buiten de aangegeven tijden gaat direct de prullenbak in!! Heb namelijk meerder pb buiten de tijden om. Sommige hebben al antwoord gekregen. De rest word vanavond uiterlijk beantwoord, mits je binnen de tijd een verzoekje hebt gedaan.
Zou t kunnen dat ik nog geen antwoord heb gehad? Of misschien heb je nog geen tijd gehad. Het was volgens mij toch binnen de tijd 😜
Goedemorgen dames!! Ik wil voor 10 dames pendelen.... Dus de 1e 10 verzoekjes pendel ik vandaag, uiterlijk morgen antwoord... De rest gaat direct de prullenbak in... Voor de dames die ook voor mij willen pendelen. Mogen altijd een verzoekje sturen, daar maak ik natuurlijk uitzonderingen voor...😊 Vermeld wel even in het onderwerp dat je voor mij wil pendelen.. Geniet van jullie dag dames!! Liefs