Ik wil graag tarot leggingen gaan doen voor de geïnteresseerde hier die het graag willen. Maar ik ben wel beginnend, ik heb al maar liefst voor vijf mensen gelegd en zijn hebben er ontzettend veel aan gehad dus ik hoop dat ik jullie er ook mee kan helpen. Ik doe het 1 keer in de week alleen op zaterdag/ zondag voorlopig even. De eerste vijf aanmeldingen krijgen sowieso een legging Mocht je willen laat het even weten in dit topic. Daarna mag je mij een privé berichtje sturen met een foto van jezelf (die heb ik nodig want ik heb een beeld nodig van iemand), je vraag heel duidelijk gesteld, je naam en geboortedatum.
Jullie foto mogen jullie ook mailen. Ik zal er niks geks mee doen. Ik wis het na afloop weer. PM me even voor mijn mail adres.
Wat leuk dat je dat gaat doen! En wat lief dat je dat wekelijks voor ons wilt doen Dat zou ik ook graag willen. Ik ben nu niet thuis, maar zal je morgen n foto sturen, als ik tenminste nog op tijd ben?
Ik heb alle dames een priveberichtje gestuurd. Ik zit voorlopig vol haha. Ik zal het topic weer uppen als ik weer plaats heb
Nogmaals bedankt voor de legging! Zoals ik je al liet weten herkende ik erg veel. Je zei zelf al dat het geen echt antwoord op m'n vraag geeft maar wel met de vragen die er nu spelen, wat ook helemaal klopt. Nogmaals bedankt! En hopelijk krijg je meer van dit soort reacties