Ik heb een dipje

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sammeke, Sep 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammeke

Sammeke Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    0
    0
    Hoi meiden,

Deze maand was ik zo positief. Nu ben ik terug in een dipje.
    Maand 13 is weer mislukt. Zit nu 9 of 10 DPO en heb enorme menstruele krampen. Alle andere 12 maanden had ik dezelfde pijn rond dezelfde periode en dat werd telkens maandstonden. Ik voel me teneergeslagen, weeral mislukt zeg terwijl alles in orde blijkt. Ik begrijp dit toch niet meer. Volgende maand beginnen we aan IUI, 1ste poging. Ik heb daar ook maar weinig vertrouwen in. pff het is zo oneerlijk.

2. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Digi knuffel!

3. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

Nov 18, 2013
    621
    0
    16
    Ik begrijp je dip!! Digi knuffel!

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    He sammeke,

Heel herkenbaar... ook hier staan we aan de start van iui! Ronde 17 nog even afwachten, maar veel vertrouwen heb ik er niet in na al die mislukte rondes!
    Het blijft een emotionele rollercoaster dit zwanger worden! Probeer vooruit te blijven kijken...ooit zal het onze beurt zijn! Het starten met iui vind ik psychisch heel moeilijk, er is immers niets met ons aan de hand, maar toch voelt weer als een stapje dichterbij! Een dikke digi-knuffel voor jou!!

5. momo83

momo83 Bekend lid

Jan 17, 2015
    626
    0
    0
    Van mij ook digi knuffel!

6. Sammeke

Sammeke Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    0
    0
    Alvast allemaal heel erg bedankt!:)

7. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

Feb 18, 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel...

Hier ook een megadip sinds twee rondes :(

8. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    nou meid heel herkenbaar , de moed zakt me gewoon in me schoenen , ik heb deze ronde alles weg gedaan geen ovutestjes geen zw testen in huis ik werd helemaal gek ! Ik merk dat ik nu wel rustiger ben en er af en toe nog aan denk ! Pff laat het voor ons maar snel een positieve test zijn meid !

Knuffel !!

X x

9. Sannie86

Sannie86 Actief lid

Mar 29, 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meis heel veel succes en hopelijk is het snel raak! :)

10. Sammeke

Sammeke Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    0
    0
    Ik gebruik al een heel eind geen ovulatie testen meer omdat ik een perfect regelmatige cyclus heb van 28 dagen. Ik voel zelf wanneer ik m'n eisprong heb. Ik begrijp het allemaal niet meer. Alles is prima in orde. Eicelrijping perfecte eisprong, sperma ok, alles goed bij mij en toch na zo lang geen zwangerschap? Hoe komt dat toch. Ik probeer er niet mee bezig te zijn, bij alles te hopen. Nu voel ik terug dat m'n lichaam gefaald heeft. Ik weet soms niet hoe ik nog langer met het verdriet om moet gaan. Hoe hou ik die onzekerheid toch vol??

11. Homeland

Homeland Niet meer actief

Heel veel succes en digi knuffels (die ga ik onthouden).

12. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

Jan 22, 2015
    623
    55
    28
    Female
    Ik herken het gevoel helaas ! Wij krijgen dinsdag de uitslag, erg spannend !

Hopelijk snel een positieve test voor ons allemaal ! :)

13. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Begrijpelijk meid, dat je een dipje hebt... Het is ook allemaal niet niks dat heel zwanger proberen te worden! Hopelijk gaat de iui jullie meer geluk brengen, maar wie weet blijft het jullie nog bespaard. Succes meid!

14. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Ik begrijp je helemaal. *Dikke knuffel!*

15. Dege

Dege Bekend lid

Jul 3, 2014
    853
    1
    18
    Dikke knuffel! Soms keihard huilen is het beste :)

16. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Houd vol!

Nadat ik 6 jaar geleden voor het laatst zwanger was, begonnen we begin vorig jaar aan iui.
    Aangezien er niet direct iets mis was, had ik er vertrouwen in dat dit wel een keer moest gaan lukken. Helaas na 7 iui's geen resultaat.

Door voor ivf, januari dit jaar eerste gesprek gehad daarna onderzoeken en de start. Inmiddels ruim elf weken zwanger en durf ik zelfs te zeggen dat het snel is gegaan!

Houd vol en na een dipje weer vol goede moet er tegen aan!!

Succes !!

Share This Page