Dames ik ben nieuw met Pendelen op het forum. Vroeger heb ik veel gependeld en ben het nu weer gaan oppakken! Het kost me nogal veel inspanning en wil er rustig mee gaan beginnen. Regels. - Meer dan 100 berichten op dit forum of langer dan 1 jaar lid! - Binnen de afgesproken tijden reageren. (Alles buiten die tijd verwijder ik meteen) Vermelden in je aanvraag. - Je volledige naam (voornaam + meisjesnaam) - Je geboorte datum. - Je vraag, mbt positieve test en geslacht. - Als je zwanger bent je eventuele bevaldatum (vermeld ook je uitgerekende datum) Heb alsjeblieft geduld met de antwoorden, het is alsof ik weer uit t stof kom en moet even goed mijn rust erin vinden. Pendel voor mede pendelaar mag altijd gestuurd worden mits ik er 1 terug krijg.
Ik pendel nu tot half 5 en vanavond tussen 7-8. Ik doe vanavond pas pendelen, maar zo hebben meer mensen een kans om een verzoek te sturen! Liefs
Ik heb je een berichtje gestuurd! Ik had dezelfde vraag als hierboven maar ik begreep uit je bericht dat je tot 8 uur kunt insturen.. Anders kijk ik om 7uur nog een keer 😊
Ja ik begrijp ook dat je nu al mag sturen en dat je vanavond pendelt. Heb ook een pb gestuurd. Als dat te vroeg is dan hoor ik het. Stuur ik m tussen 19-20:00