puC wat een sh*t ding zeg

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou mijn senseo had ik al ruim 1,5 jaar en dacht bijmezelf laat me eens een ander koffieapparaat halen. er gaat hiernogal veel koffie doorheen sinds ik moeder ben dus ja wil wel een goede. ik dacht aan de puC en ja hoor hier bij de AH stonden ze nog en heb er een gekocht. ik heb nu de senseo maar weer uit de kast gehaalt want wat is dat een flut ding zeg.

de koffie is koud waardoor hij echt niet smaakt je moet het maar meteen naar binne gieten, dat ding is echt niet met een hand te sluiten en te opene en ja zit je dan met een kind op je arm.

mijn advies koop hem niet

2. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Oh jammer dat je er zo over denkt.
    Dat ie niet erg warm is klopt, maar dat is te verhelpen door een keer of 3 heet water door te laten stromen (ik zet er dan ff een kom onder). Dan is ie stukken beter op temperatuur.
    En met open en dicht doen klem ik mijn vingers ook altijd onder de la waar de cups ed in gaan, zo kan je meer kracht zetten.
    Klopt wel dat ie erg zwaar gaat ja, maar volgens mij wordt het na verloop van tijd wel minder.
    En dat ie zo koud is hoort ook niet zo natuurlijk, maar dan denk ik maar: ach ik heb m en voor de rest vind ik m echt handig!

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het was vorige week al bij kassa, dat er zoveel klachten waren. en hoofdklacht nummer 1 was, de koffie was te koud. bleek ook na de test. advies, was: eerst een keer door laten lopen en dan pas een pad erin. ja wie doet dat nu?
    maar je kon hem ook terug brengen had ik begrepen. mischien een advies voor jou. neem anders contact op met de albert heijn en zeg dat je er van af wilt. dat recht heb je

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o thanks ga de site van kassa maar is even bekijke lezen wat daar de klachten waren

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Heb je die man ook gezien die die uitleg gaf Noura.... whahahaha, ik heb me een bult gelachen. Zo hé die was een partij zenuwachtig en stond daar zijn verhaaltje op te dreunen.

Ik heb persoonlijk geen PuC, maar ik vind het eigenlijk heel gek dat je het advies krijgt om eerst water er doorheen te laten lopen. Sorry, maar het lijkt me dat bij de apparatuur van tegenwoordig niet ook nog zo'n soort ongemakken horen. Ik hou het mooi bij mijn Senseo (die ik overigens pas drie maanden heb ;)).

Groetjes,
    Josien

6. augustus

augustus Niet meer actief

Lekker irri zeg als je hem eerst door moet laten lopen. Daar koop je toch geen apparaat voor. Ik zou echt niet tevreden zijn met die oplossing.
    Kan je hem niet terug brengen? Als het zo'n veel voorkomende klacht is, moeten ze er toch iets mee doen, lijkt mij.

7. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    klopt is een rot ding zeg!

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dit stond op de site van Kassa. Doen dus... als je niet tevreden bent.

9. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    als je echt lekkere en hete koffie wil, schaf dan een espressomachine aan, ik heb zelf delonghi. Je kan er bonen in doen maar ook gemalen koffie. Vrienden en kennissen komen hier graag een bakkie koffie drinken. Makkelijk in bediening ook, helemaal automatisch en heleboel verschillende standen voor diverse koffie. ( cappuchino tot espresso). Ze zijn wel duur in aanschaf maar dan heb je ook wat!

http://www.ciao-shopping.nl/Delonghi_EA ... ca__385036

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb ook een puC willen kopen, maar teovallig zag ik die aflevering van Kassa! en toen heb ik er maar vanaf gezien.

Daarbij was de koffie zelfs bij 3x doorlopen nog niet op temeratuur... En dan nog.. Als ik 's ochtends wakker word moet ik NU koffie! :D

En ik heb me ook rot gelachen om de vent van Ahold! wat een sukkel...

11. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    nou hier ook een puc die morgen retour gaat

wat een sh*t ding zeg veel te koud en de kofffie is mij veel te slap

enige voordeel van de puc vind ik dat het geen opwarmtijd nodig heeft
    mss is ie daarom ook wel zo koud :rolleyes:

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik zweer bij mijn Nespressoapparaat van Magimix. De cups zijn aan de prijs, maar zo ontzettend lekker! Het enige nadeel is dat we de koffie en cappucino in de meeste restaurants niet lekker meer vinden :)

13. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hm hier dan wel iemand die tevreden is ?
    Koffie is bij mij goed op temp. Maar ik zet hem altijd eerst aan ga dan me meisje even verzorgen, en dan is het tijd voor mij en koffie .

Vind het een super aparaat.... maar ben blijkbaar de enigste ;)

14. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik heb ook een nespresso, heerlijk apparaat en al ruim 7 jaar in gebruik.
    Wilde de puc erbij kopen als vervanger voor de waterkoker en voor de chocomelkpads maar nu ik dit lees... no thnx

15. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Op de woonbeurs deze koffie geproefd, heeeeerlijk!

Wij zijn nu hard aan het sparen voor zo'n apparaat.
    Jammer idd dat de cups zo aan de prijs zijn en dat je deze niet in de supermarkt kan kopen...

16. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

het heeft helemaal geen chocomel pads. Je kunt cafe choco maken maar geen echte chocomel. Thee is ook gewoon heet water waar je een zakje in moet hangen. Maar aangezien er geen kokend water uit komt heb je daar dus weinig aan.

Ik moet zeggen dat die van ons wel warm is, maar ik hou niet van hete koffie waar ik eerst een half uur bij moet wachten en blazen voor ik m kan drinken. Ik vind de koffie wel lekker

Met 1 hand is t idd moeilijk, maar daarom heb je dr twee :) Als ik met iets warms bezig ben enz heb ik Fenne ook niet op mn arm.

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb een magimix voor 50 euro via marktplaats gekocht. Ze staan zat te koop en als je er dan 1 uitzoekt in de buurt en afspreekt dat je hem werkend kan zien en proeven, loop je geen enkel risico.
    De cups heb ik altijd de volgende dag al in huis, werkt reuze makkelijk!

18. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Nee hoor PetraK, wij zijn ook tevreden :)

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    je kan ook een nespresso kopen waar verse bonen ingaan... mmmmmmm duur machientje, maar door de verse bonen verdien je wel weer terug op van die cups

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

hahaha, ja die stond te stuntelen, en dan had die een stopwoordje, en iedereen schoot daar iedere keer steeds harder bij in de lach. snap niet dat ze zo iemand daar naar toe sturen, of dat iemand zoals hem zo`n functie heeft, totaal ongeschikt om een verkooppraatje te houden.

Deel Deze Pagina