Weer naar de sportschool.....

Discussion in 'De lounge' started by erlida, Nov 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Nou ik heb groen licht van de therapeut om weer ,rustig aan,te gaan sporten.Volgende week begin ik weer met fitness,ik heb er echt een hekel aan ,maar als ik die 12 onnodige kilo's zie zitten weet ik dat ik echt moet gaan.......Meer dames die er zo tegenop zien om te gaan?

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    IK ben 3 maanden na de bevalling weer gaan sporten. 3 keer per week bodypump is fitness in groepsverband op muziek. Je doet dan veel herhalingen met gewichten.

In het begin zag ik er heel erg tegenop maar als ik eenmaal ben geweest, voel ik me echt super goed. Het is even doorbijten maar zoek iig iets uit wa je wel leuk vindt.

btw ik ben nog geen gram afgevallen :cry:

3. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Ik zag er toen ook heel erg tegenop en moet zeggen dat ik nu echt blij ben dat ik de stap had genomen om te gaan sporten.

Succes

4. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    Pff nou echt wel. Ik moet ook nodig weer heen voor de laatste 15 kilo.. :S:S Als ik er alleen al aan denk word ik al moe :D:D Maar goed binnenkort zal ik ook weer gaan beginnen. Mocht nu ook nog niet van de fysio ivm Rugklachten.. Hi het was tot nu toe nog wel een goed excuus om niet heen te hoeven...:D:D:p

5. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    evi is bijna anderhalf en ik kan mezelf er ook nog niet toe zetten :oops: :oops: :oops:

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Hier hetzelfde mad.
    En door bekkenisntabilitiet die na de bevalling kwam opzetten werd het helemaal niets.
    Nu ik ECHT heb besloten weer te gaan komt er iedere keer iets tussen :( Toto nu toe ben ik steeds grieperig en dan ga ik echt niet sporten.

Moeilijk he om jezelf die trap onder je achterste te geven.

7. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Wil iemand mij dan ook die trap even geven? Ik heb weer groen licht om te gaan sporten maar...........

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zit erover te denken om een paar apparaten voor thuis te kopen, zodat ik niet naar de sportschool hoef. Want dan ga ik na een tijdje toch niet meer. Als ik daar eenmaal ben aangekomen, al zwetend op mijn fiets, ben ik al kapot... En dat gesleep met sportkleding vind ik ook maar niks.
    Of zal het met die apparaten thuis ook zo gaan, dat je ze na een tijdje niet meer gebruikt? :rolleyes:

9. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Hihi ik heb zóm stepperding en een buikding,maar moet zeggen dat ik ze nooit gebruik :oops: Maar maandag ochtend ben ik de klos,heb een afspraak om een speciaal trainschema te maken.....

Share This Page