Dochter van een vriendin speelt graag Roblox en wil graag een Roblox cadeaukaart. Klopt het dat je dan daarmee die Robux koopt en dus aankopen kunt doen in het spel? En is 15 euro dan een beetje leuk bedrag?
Ik heb toevallig ook al 2x een bon van 15 euro gekocht voor jarigen. Volgens mij kopen ze er idd dingen voor in het spel zelf. Vind het zelf super geldverspilling maar mijn kids zouden er een moord voor doen. De jarigen waren er ook heel blij mee. Geen idee of je veel kunt kopen voor 15 euro maar lijkt mij wel (en anders moeten ze meer bonnen sparen).
D is al blij als hij €5 mag uitgeven voor robux geen idee wat hij er dan van kan kopen maar hij is er blij mee Dat vond ik eerst ook. Tot oudste zoon zei dat het gewoon net zoiets was als uitbreiding van de sims. Gewoon wat extra dingen etc erbij. En ja, daar had hij me aangezien ik sims wel speel en uitbreidingen wil Dus nu mag hij af en toe een beetje zakgeld er aan uit geven
Ja voor 15 euro kunnen ze zeker wat. Hier kregen ze vaak een 10tje en konden ze al aardig veel mee. Hier ook vaak robux gekocht. Nu de fase weer voorbij. Liever PlayStation bonnen.
Daar kunnen ze zeker wat mee. Mijn dochter koopt van haar zakgeld weleens wat. Dat is een stuk minder en dan kan ze er ook al wat voor kopen.
Jaa ze kunnen er redelijk wat mee. Onze zoon had 3 Roblox cadeaukaarten gekregen van €10 ps en had best veel Robux.
Kun je ook een echte kaart van roblox kopen? Want ik zie het alleen digitaal, maar dat is als cadeau natuurlijk niet zo leuk
Een of ander computerspel ofzo. Dochter van vriendin is er gek op. Maar zelf nog nooit gezien hoe het precies werkt.
Nou ff een vraagje he.. Hier ook een Roblox gek. Ze wil ook graag Robux kaarten (bij Primera, Intertoys etc te koop) maar hoe kun je die op je account zetten? Heb 1 x met haar Robux gekocht, maar dat was via de App Store.
Staat op de website van Primera bij hoe te verzilveren zie ik. https://www.primera.nl/roblox-digital-gift-card-10
Aaah thanks, dít moest ik weten... Let op: je kunt de code alleen inwisselen via een browser. Het is helaas niet mogelijk om het via de Roblox app in te wisselen.