Hey hallo meiden, ik zie het even niet meer zitten..... We zijn nu al dik 2,5 jaar bezig en nog steeds niets.... En dan heb ik ook nog een zusje die niet echt rekening met me houd, terwijl zij al een kleine heeft. Ik ben zo bang dat ik nooit zwanger zal worden...... Sorry, moest het even kwijt. Liefs en dikke kus, Patricia
dat is zwaar! vooral als iedereen om je heen zwanger raakt en verteld hoe geweldig het is. er is niets mis met even flink balen en janken. Ook dat hoord erbij. maar verlies de hoop niet....want het kan ineens raak zijn (vaak als je er niet op heb gerekend)
meid ik ken het wij zijn ook iets langer dan 2,5 jr bezig Mischien helpt het je om hier ook ff afstand te gaan nemen Ik heb dat ook een periode gedaan en moet zeggen heeft me goed gedaan loop je nog niet in het zh meid
Hey meiden, het is inderdaag heel erg moeilijk. Ik heb in het ziekenhuis gelopen en 1 ronde clomid gehad. Dit heeft niet het gewenste resultaat gehad. Dit was begin vorig jaar. We hebben toen een adempauze gehad, ook omdat ik kijk had op een vast contract (die ik uiteindelijk niet gekregen heb). Hierna zijn we er weer vollop voor gegaan. Sinds een paar maanden ben ik voor het eerst in m'n hele leven regelmatig ongesteld. Ik heb met mijn man overlegd, dat ik als ik eind februari nog steeds niet zwanger ben, ik weer een afspraak ga maken bij de fertiliteitsafdeling. En dan gaan we weer beginnen met de clomid. Liefs en dikke kus, Patricia
he meid we zijn 17 maanden bezig en begrijp je angst, wij hebben het ook die schrik. Maar je moed niet opgeven de aanhouder wint
Patricia veel succes meid. Ik duim voor je dat je zwanger bent volgende maand zodat je niet terug hoeft naar de fert. arts. Voor mij is het ook heel herkenbaar wij zijn ook nu 2,5 jaar bezig. Maar blijven volhouden OOIT komt het goed. liefs vruchtje
Ja we blijven ook wel volhouden hoor. Dat sowieso, maar begin nu gewoon echt heel erg aan mezelf te twijfelen, omdat wij allebei gewoon vruchtbaar zijn. Ik heb ooit wel eens iets gehoord over iets dat je vagina ook de sperma kan afstoten(doden), dus als we weer (als ik eind volgende maand nog niet ongesteld ben) naar de gyneacoloog gaan, wil ik dat toch nog even vragen. Ik weet ook niet meer hoe dat heet. Maar ik weet dat het bestaat. Ik zou daar eigenlijk ook best nog wel op gestest willen worden en dan gewoon weer bezig met de clomid. Liefs en dikke kus, Patricia
he wij zijn ook beiden vruchtbaar en bij onze vorige kinderen was ik direct zwanger, nu zijn we al 17 maanden bezig. Dit maaktt het wel moeilijk he dat ze niet weten van waar dat het niet lukt
Ja, dat maakt het inderdaad heel moeilijk. We zijn in 2006 allebei getest. Want toen ze mij wilden testen, hebben ze gelijk gezegd dat ze mijn man ook gelijk wilden doen, want dan waren ze daar al vanaf en dan wisten we het ook tegelijk. Baal er zo van, dat ik niet weet waar het aan kan liggen.... Ik wil in iedergeval zeker weten dat ik niet dat ene heb, dat de sperma dood. Nou ja, als ik het wel heb, is het nog geen ramp, want het is wel te behandelen heb ik gehoord. Het is gewoon weer even afwachten en flink knutselen rond de eisprong.... Liefs en dikke kus, Patricia
Hey goedenmorgen, @ GZx: bedankt voor de tip. Ik denk ook dat ik dat bedoel inderdaad. @ Zico: je hebt helemaal gelijk. Een wondertje is genoeg. Als het dan ook gelijk een tweeling is, zijn we in 1x klaar. Hahahahahaha. Liefs en dikke kus, Patricia
Voor mij liefst geen tweeling, m'n vent wordt gek denk. We hebben al 2 kidz van 12 en 11 jaartjes oud, we willen echt nog een nakomertje
Ow hahaha, ja dan is een tweeling inderdaad niet handig. Wij hebben helemaal nog geen kleine, dus ja, dan is het wel handig. Liefs en dikke kus, Patricia
ik had een zw test gedaan vandaag en kijk. Helaas moet ik wel reking houden dat pregnyl ook hg is en dit hiervan afkomstig kan zijn. Heb nu een bloedtest laten doen en mag vanavond bellen vanuit m'n werk.
Ooooooooooooow, spannend meis.... Ik zal voor je duimen. Ik zal het vanavond laat pas lezen, omdat ik uiterlijk half 1 richting België moet. Mijn maagbandje wordt wat losser gezet, omdat ik op het moment alles er weer uit gooi wat ik eet. Liefs en dikke kus, Patricia
Waar heb je laten opereren. heb goed nieuws, heb hcg in bloed maar was niet echt veel. 81 Maar dat kon zijn omdat ik nog niet overtijd was zei ze. Moet donderdag terug bellen en blijven testen, worden de lijnen duidelijker is het zoiezo goed. Dus donderdag weet ik meer.