hallo!!! na zoveel maand kom ik jullie nog eens bezoeken! ik heb wel veel mee zitten lezen maar heb mezelf opgelegd om zwanger worden zoveel mogelijk uit mijn gedachten te zetten! Maar ondertussen is er nog niets veranderd!! spijtig genoeg. Maar nu zat ik toch met een vraagje. Ik heb 2 keer mijn menstruatie gehad!! Heeft iemand daar ervaring mee? ik heb ze van de 23 april tot de 30ste en dan nog eens van de 3de mei tot de 10 de gehad. Maar vanaf de welke moet ik nu tellen? Extra info; ik heb een dikke week geleden een klein beetje licht roze bloed verloren, enkel bij het afvegen en nu heb ik al enkele dagen erge menstruatiepijn in mijn buik. De hele dag door. maar geen pijnlijke en gespannen borsten! buiten heel af en toe eens een steek. Mijn zijn er nog steeds ni doorgekomen en af en toe verlies ik een beetje dik, wit vocht, niet rekbaar enzo. Wat denken jullie hiervan? Als ik van de eerste menstruatie tel ben ik overtijd, bij de 2de nog niet!! Wat een uitleg,hé!! Groetjes XXX P.S.: blij om terug te zijn!
hoi bianca, ik zou het nog even een paar dagen aankijken, ben je dan nog niet ongesteld dan kun je altijd een test doen. het is heel moeilijk je probeert het een beetje los te latenen vervolgens doet je lichaam weer eens niet wat ie moet doen. veel succes. gr beertje
ja,het is heel moeilijk!! wij zijn nu al een jaar en een beetje aan het proberen! maar dit heb ik nog niet meegemaakt! daarmee
Bianca, Als ik jou was dan zou ik er een testje tegenaan gooien. Je lichaam is inmiddels wel ontpild, dus dat zal het niet zijn. Ik zal voor je duimen Groetjes Daphne