savonds misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door olifantjes, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olifantjes

28 feb 2008
    24
    0
    0
    leidster kinderopvang
    Amersfoort
    hai allemaal,
    zoals jullie zien ben ik nu ruim 8 weken zwanger en jawel de misselijkheid begint ook hier te komen...nou hoor ik veel mensen over misselijkheid sochtends of de hele dag door maar ik heb dit dus alleen savonds. Een gevoel dat mijn maag heel erg leeg is en t rommelt ook enorm maar voel me dus echt beroerd en slaap dus (nu al) slecht. Ben ik erg apart of zijn er meer vrouwen die deze avondmisselijkheid kennen....

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik werd meestal misselijk rond een uur of 4 smiddags. Iets eten hielp bij mij eigenlijk altijd wel... Dus ik zorgde er op een gegeven moment gewoon voor dat ik altijd iets in m'n buik had. Zo heb ik een tijdje altijd soepstengels bij me gehad ;) (i.p.v crackertjes) . Dat was voldoende om de misselijkheid weer te doen verdwijnen. Eventjes eten en dan zakte het weer.

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    nou je bent niet raar hoor.
    Ik had het in mijn eertse zwangerschap heel erg.
    Ik was smorgens misselijk,, wat ik kon verhelpen door voor het opstaan wat te eten en te drinken.
    Maar 's avonds na het eten....
    oef ik heb zeer regelmatig boven de pot gehangen en meer malen bezoek weg gesturd omdat ik te misselijk was.
    bij de 2e nergens last van en nu weer smorgens en savonds misselijk.
    gelukkig niet spugen, maar dat gevoel.........
    Bah....
    Ach we doen t voor een goed doel en het gaat echt weer over.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hoi hoi,
    bij mijn eerste ben ik helemaal niet misselijk geweest.
    bij deze al vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben..de hele dag door en met de nadruk op de namiddag/avond...kan ook overdag aardig goed gaan maar vanaf een uur of 17 is het mis..avond eten gaat dan ook regelmatig mis hier!

5. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik had het ook alleen 's avonds!

Bij mij hielp het om mijn avondeten niet in één keer op te eten, van een volle maag werd ik helemaal misselijk :pale:
    Verder at ik graag volkorenbiscuits, dat leek goed te werken.. En als je echt erg misselijk bent helpt een glas cola! Dat schijnt je maagzuur te binden ofzo. Echt een aanrader! (vanillevla hoor ik ook wel eens)

Succes! :thumup:

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik heb het (sinds 2 weken) ook alleen s'avonds eigenlijk na het eten....

7. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    hahha hier nog 1 , ik was juist vooral in de avond misselijk vaak begon het vanaf een uur of 16.00 uur en dan meestal na het eten.....oh vreselijk! wat was ik ziek , maar niet overgeven heel gek, soms wou ik dat ik dat kon doen om van dat gevoel af te zijn! maar echt waar zo beroerd, ik lag er vaak al om 19.00 uur in..echt het gevoel hebben of je een zware griep hebt en vooral heel misselijk! ik stond met afwassen 9 v/d 10 keer ook te kokhalzen van die lucht van het eten met name vlees! hahaha

nu gaat het veeeel beter, af en toe nog iets misselijk.

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik voel me sochtends top en eet al express wat later mijn ontbijt wand als die er in zit begint het gezeur van weeig en missenlijk tot savonds laat maar gelukkig hoef ik nog niet te spugen

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben ook 's avonds erg misselijk, meestal houd ik mijn avondeten niet binnen. Als ik heb moeten spugen eet ik later op de avond nog een beschuitje met jam erop en dat blijft er meestal in.

10. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hier ook last van avondmisselijkheid, begint rond een uur of 5 en duurt tot aan het naar bed gaan :( Het enige wat bij mij helpt is kleine beetjes eten over de hele dag en heel rustig aan met het avondeten. Is even vervelend maar hoop dat het na de 3 maanden over is ;) Heel veel succes.

11. olifantjes

28 feb 2008
    24
    0
    0
    leidster kinderopvang
    Amersfoort
    ik denk elke keer maar...het kan erger als ik hoor dat sommigen de hele dag ziek zijn...t scheelt me wel veel snoepen saovonds..heb al 3 weken een zak chips dicht in de kast!:) Nadeel is alleen dat mijn vriend pas laat thuis is en ik dus eigenlijk rond 19uur kan eten ...ik spuug gelukkig niet maar heb echt geen trek! blij te horen dat er meerdere zijn met avondmisselijkheid ipv ochtend

Deel Deze Pagina