Hallo, Heb een vraagje. Tijdens de Innesteling heb je dan altijd dat je wat bloed verlies? Of kan het ook dat je helemaal geen bloed verlies? Groetjes
IK zag vandaag wat bloed. Misschien mijn ongesteldheid? Vorige week seks gehad. Zat net in mijn vruchtbare dagen. Vrijdag zou mijn innestelingdag zijn. Kan dat nu ook zijn of is het echt mijn ongesteldheid? En ik slik de pil. 1x vergeten! Weet iemadn misschien antwoord? En heb alsmaar buikpijn. En ben pas 2weken geleden ongesteld geweest.
als je aan de pil bent heb je geen vruchtbare dagen want je hebt namelijk geen eisprong. behalve als je de pil op een bepaald moment bent vergeten, maar dat moet je ff in de bijsluiter opzoeken wanneer dat is.
klopt ik zie je bannr, pffff spannende dag hoor vandaag voor je.. hoop dat je zwanger zal zijn, en een mooi en gezond kindje op de wereld zet
Kan het ook zijn dat je van een innesteling 2 dagen achter elkaar één drupje bloed hebt, of zal dat dan niet van een evnetuele innesteling zijn?
nog geen tekenen....stel dat het positief blijft bij mij, ik heb geen innestelbloedgezien....dan zou ik die andere zijn die geen symptomen heeft. Heb ook weinig kwaaltjes ofzo iets. Ik test pas zaterdag.
Nog nooit van innestelingsbloedingen last gehad en ook niet gevoeld. Ben 3 x zwanger geweest. Succes zaterdag