Subforums?

Discussie in 'Over deze site' gestart door pina123, 23 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hoihoi dames,
    Ik vind dat jullie heel goed werk doen! Eerst een compliment! ;)
    However, ik heb wel een paar op en aan merkingen!

Zouden er misschien meer subforums kunnen komen? Net als bij de Lounge?
    Bijvoorbeeld bij het onderdeel "de bevalling". Misschien kun je een subforum maken met:
    - Soorten bevallingen
    - Bevallingsverhalen
    - Vragen over de bevalling.

Want de bevallingsverhalen vallen zo een beetje in het "niet", ze staan er wat tussendoor.. En je hebt vandaag de dag allerlei soorten bevallingen; in bad, baarkruk, met doula, in het ziekenhuis. Misschien dat je daar een aparte topic van kunt openen.

Ook bijvoorbeeld in het Zwanger zijn; Misschien de eerste 20 weken apart en de laatste 20 weken? Zo kun je selectief te werk gaan in het zoeken naar een antwoord op je eigen vraag.
    Want je kan met de zoekfunctie nu niet meer alle onderdelen doorzoeken, dat vind ik wel jammer.
    Vond de andere zoekfunctie wel veel beter!

En nog wat anders; Het is leuk zo'n bevallingslijst forum, met mama's die in dezelfde maand zijn uitgerekend, maar er blijft een geselecteerd gezelschap over, en als je dan een langere tijd niet post, wordt je er meteen uitgegooid. Dat vind ik jammer, want niet iedereen heeft de tijd om een hele dag 20 pagina's vol te lullen over het weer, het eten etc.
    Is daar ook iets anders aan te doen? Want ik vind het leuk om in contact te zijn met andere mama's van dezelfde maand, maar dat wordt nu belemmerd doordat er zoooooveeeeeel dames zijn, die over alles en nog wat lullen! hahaha

Ik hoop dat ik niet teveel klaag! Groetjes Pina

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ook dit zal ik doorgeven!

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Als we het toch over subforums hebben, misschien een subforum met aanraders voor boeken, sites en "dingen"?

Deel Deze Pagina