misschien vraag ik wel te veel maar ik vraag toch maar... ik ga net naar de wc en ik veeg en zit behoorlijk wat afscheiding dus ik voel ook en ook op me vinger behoorlijk wat afscheiding... maar niet draderig... is dit nou een conclusie dat de eisprong nog moet komen? of dat mijn ongi eraan komt? of heeft dit geen betekenis?
Als je cyclusbanner klopt zou je normaal gezien je eisprong al hebben gehad (rare zin, I know..) Ik heb ook af en toe meer last van afscheiding, mss aankomende ongi? Ik hoop in jouw geval van niet natuurlijk! Succes! Oja en die steken heb ik ook
aan je banner te zien zit je menstruatie er aan te komen denk ik, ik krijg ook altijd iets meer afscheiding asl ik ongesteld moet worden en af en toe idd ook steken in je zij maar ja iedereen is anders ff afwachten meid, meer kun je niet doen
Ik had juist altijd wat minder afscheiding voor mijn ongesteldheid kwam maar deze keer echt veeel meer afscheiding, voor mij dus een teken van zwangerschap..
ik weet niet wat bij mij "normaal" is daarvoor ben ik nog te kort bezig... maar in iedergeval bedankt voor jullie antwoorden... dat het in ieder geval bij een aankomende menstruatie kan horen... {of eventuele zwangerschap} ik geloof niet dat mijn lichaam uitschieters gaat maken van cyclussen... niet dat natuurlijk niet kan... maar het is nooit zo geweest want erlijk gezegd stond ik er al van te kijken dat mijn eerste cylcus 24 dagen duurde... jullie willen niet weten hoe trots ik daarop was .