Hallo dames, Ik heb in mijn album een foto staan van ovutesten van woensdag en gisteren. Omdat hij ineens heel donker was gisteren en ik gisteren geklusd heb, heb ik dan in mijn vruchtbare periode geklusd? Of nog niet?
die van gisteren was positief, je hebt dan tijdens je vruchtbare periode geklust als je ook vandaag en morgen klust dan zit het helemaal goed!
goed geklust hoor! kijk vandaag wel nog eens of ie nog steeds positief is. ik test altijd door tot hij niet meer positief is
Dus jullie vinden echt dat hij positief is? Omdat hij ietsjepietsje minder donker is dan de controlestreep?
He pandabeertje... Ja je hebt als het goed is goed geklust!Dus nu maar afwachten. Je kunt altijd nog een dag of 2 doorklussen voor de zekerheid,maar sperma blijft 72 nuur in je lichaam zitten dus of het echt nodig is?Maar baat het niet schaad het niet! Ik ben altijd benieuwd of die testen echt kloppen.. Ben vanaf vorige week woe al aan het testen...licht streepje tot vrijd,za en zond. toen even dikke streep als controle streep,toen maandag weer lichter!Woe,vrijd en zondagochtend nog geklust dus nu kunnen we alleen nog maar hopen. Maar nu heb ik diavond steken gehad en woens wit romog slijm,nu waterig....dit staat toch bekend als vruchtbar slijm? Dadelijk kloppen die testen niet ben ik weer te laat! Waren het klussen ff moe Dus zondag voor het laatst geweest...STOM STOM STOM Maar ja het moet wel leuk blijven toch? Sucses allemaal XXLily
Ik weet niet zo goed hoe het hele slijm probleem zit haha. Weet wel dat het bij mij wit en dikkig is als ik niet in mijn vruchtbare dagen zit en doorzichtig en rekbaar de dagen voor mijn ei..
Bij mij zou die test negatief zijn. Pas de volgende dag positief (knal positief, test streep 2x zo donker als controle streep) Gewoon vandaag nog een keer testen dus. En pas alsie weer lichter wordt is of je ei geweest of hij komt binnen 2 dagen.
Zijn er trouwens meiden die hun ovulatie testen in hun album willlen plaatsen,zodat wij vergelijkingsmatriaal hebben! Alvast bedankt..
Mijn posi test zag er ook zo uit, ook van babyboomshop. Pas echt superpositief werd ie toen ik zwanger was.
Hey, bedankt voor je antwoord. Heb wel steekjes gehad vanmiddag.. het heeft nou nog een beetje beurs gevoel op die plek (rechter eierstok). Weten jullie trouwens of het normaal is dat het sperma langer binnen blijft als je in je vruchtbare dagen zit?