dames velen van ons hebben wel eens goed nieuws... nou leek het mij heel leuk om hier een topic aan te wijden, zodat je je goeie nieuws bekend kan maken en uiteraard felicitaties kan innen. bij deze begin ik: mijn partner en ik zijn uitgeloot voor een andere woning! 18 december krijgen we de sleutel
hahahah was 4 uur eerder uit op mijn werk omdat de leerlingen gingen staken (dat was minder leuk) Gister wel mooi nieuws gehad! We krijgen een zoontje!
Wat een leuk nieuws! Het goede nieuws hier vandaag is dat we vanmorgen een aangepast loopwagentje voor onze jongeste dochter hebben gevonden, die iemand speciaal aangepast voor ons gaat bouwen! Dat zal een leuk cadeau zijn met sinterklaas!
dat is ook geweldig nieuws! kijk zo heeft iedereen wel goed nieuws te vertellen, groots of minder groots, het blijven belangrijke dingen en het is leuk om het even te kunnen vertellen
jee wat een leuk nieuws allemaal... Ik heb gister heel goedkoop kleertjes voor de kleine meid op de kop getikt haha ook goed nieuws toch...tenminste wel voor mijn portemonee
Was vanmorgen bij de tandarts en ik had niets! Verder is Siem over zijn ergste diarree heen en gaat hij de goede kant op!
Wij hebben een nieuw huis toegewezen gekregen, dus ik kan me eindelijk voor onze tweede beebie gaan oriënteren op gebied van kamertje en het babyproof maken van het nieuwe huis. JEUHH! Flientje
haha leuk al die goede berichten. Ik ben eindelijk ongesteld geweest na mijn bevalling en het is nu weg, dus kunnen we aan de klus dat is mijn goede nieuws haha telt dat ook?
Ja echt wel! Ben al met meetlinten in de weer en struin het hele internet af. Ik kan eindelijk iets doen, da's toch wel een hele opluchting hoor.
Leuk nieuws, Natasja Mijn zoon, de kleine Houdini, ligt ingebakerd en sláápt eindelijk na een paar woeste dagen en nachten (hij kroop zowat door zijn bed, hij is zo sterk met 8 weken)! Resultaat: een vrolijk, uitgerust mannetje en een blije mama
gefeliciteerd natasja!en voor de anderen wat goed al dat goede nieuws mijn goeie nieuws voor vandaag is dat hopelijk mijn moeder morgen uit het ziekenhuis mag!
Heb net met de post een brief gekregen van de Postcode Loterij dat ik 2 kaarten voor de musical Tarzan gewonnen heb! Jippie!