@ sylvie spannend voor je meid ik hoop het voor je ,laat je het nog weten : over hoeveel dagen kan je testen : groetjes debby
hou jullie zeker op de hoogte. begin december (9/12) kan ik normaal testen, ik heb nogal een rare cyclus ik heb mijn eisprong mooi net op tijd maar pas 18 dagen later word ik ongesteld.
ik kan pendelmieke niet vinden in de lijst van de pendelaars wilde vragen of ze voor me zou willen pendelen aangezien ik zoveel goede reacties les over haar pendels
Nog 4 daagjes en dan weet ik of ze bij mij ook gelijk had. Voel van alles,maar ja weet ook dondersgoed hoe je lichaam je voor de gek kan houden, we wachten dus maar geduldig af.
Ja, hier inderdaad zoals Milla zei een goed resultaat: Pendelmieke had november 2007 gependeld en zie mijn banner: het klopte! Misschien dat het ook iets te maken gehad heeft met de Etos Zwanger Worden pillen en het stoppen met drinken van Cola Light, maar goed, dat wist Pendelmieke niet!
wij kan er voor mij pendelen dan? misschien heb ik daar wat aan de dokter kon mij geen antwoord geven en een test zegt neg. maar bij mijn dochter teste ik pas positief bij 8 weken en de dokter gaat pas als er niks is gebeurd na 2 weken actie onder nemen
@ alle meiden ik hoop zo dat het klopt ik heb nu van dani ook een pendel zoals jullie kunnen zien (ik spring een gat in de lucht als het zo is ) jullie horen van mij groetjes debby
voor latoya3stars had ze nov/dec gependeld en het is ze ze is zwanger @latoya bij deze van harte hoop dat onze pendels ook uit mogen komen
Ik zie ook dat veel van haar pendels uitkomen. Voor mij heeft ze januari voorspeld... dus nog ff een cyclus wachten..
@ ellenk nou dat is zeker grappig voor mij heeft ze ook januari gependeld en dani jan begin febr.dus ben benieuwd je hoort het nog groetjes debby
Hai dames...Nou, ik hoop ook dat het voor jullie uitkomt...Net zoals Ellen had getypt, was echt grappig..had in nov idd al getest 5 dagen voor nod en in dec weer....
@latoya4stars dan maak je al ga hcg aan zeg had je klachten dat je al zover voor nod hebt getest : geniet van je zwangerschap he en nogmaals gefeliciteerd groetjes debby
@debbyvermeer: thnx voor je felicitatie...en ja, ik denk dat ik dan idd al snel hcg aanmaak Ik had wel wat klachten, maar dat had ik normaal ook als ik ongi word..zoals pijnlijke borsten enzo, maar ik was vorige week opeens zo misselijk na het eten...en ik dacht ja, ik probeer het gewoon..verveelde me ook op dat moment En ik probeer er nu ook wel van te genieten, al ben ik nog wel bang hoor...maar heb er wel vertrouwen in!
ooh spannend ik heb een pendel voor decemeber staan van pendelmieke ...... ben benieuwd ..... vorige maand had ik 3 pendels maar die zijn niet uitgekomen ..... L.sybje
@latoya3stars ja probeer het in ieder geval wel (al hebben we dat makkelijker gezegd dan gedaan ) je hoort nog wel van mij of mijn pendel uitkomt ik hoop het zo maar pin me er niet op vast(mijn tijd komt hopleijk wel heel snel ) groetjes debby
Hoi Dames, ik heb even een vraagje: ik heb geprobeerd een PB naar pendelmieke gestuurd na het lezen van jullie positieve berichten. Nu blijft dat bericht in de wachtrij staan. Ik kom hier nog niet zo lang, dus ik weet nu niet of ik iets fout doe, of dat het bericht verzonden wordt op het moment dat zij online komt. Kunne jullie mij helpen? Trouwens, waar zijn mijn manieren: de zwangeren hier GEFELICITEERD! Groetjes, Angela