Pendels bij wie klopte ze en bij wie niet?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Sennie, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

pendels klopte ja of nee

1. ja bij mij klopte 1 van de pendels wel

2. nee bij mij klopte geen van de pendels

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hahaha ja Jazz maar ik heb er ook een goed gevoel over. Me zus zei gelijk toen je me had gependeld. Sen in oktober zal je zwanger zijn. Dus zij was gisteren ook niet verbaast dat ik ongie was geworden. Ze zei ik zei het toch in oktober raak je zwanger:D:D

XxX

2. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Gimena heeft het bij mij een keertje goed gehad. Dat is ook de enige die goed was van alle pendels. Helaas eindigde dit in een mk, maar ze had wel gelijk: ik was zwanger die maand. Helaas pendelt Gimena niet meer, ze is hier niet meer actief, erg jammer!

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ik hoorde idd dat Gimena vaak gelijk had!!

maar jullie moeten je er ook niet op vast binden
    tis inprensiepe voor de Fun om te kijken wie het goed had of niet!!

het geeft geen 100% zekerheid dat doet alleen een zwangerschaptest! ;)

Ik pendel zelf ook en heb ook niet altijd gelijk !!
    maar het is leuk om te doen :)

4. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hoi meiden

Me ongie van oktober laat nu niet lang meer op zich wachten.
    Ik ben zo benieuwd of de pendels kloppen. Ik hoop het echt heel erg.
    Ik heb deze maand ook voor het eerst met ovulatie testen gewerkt en heb van me moeder een maansteen gekregen.
    Die draag ik elke dag. Ik hoop gewoon dat dit alles me helpt in het zwanger raken. Nog meer mensen die nu op het wachtbankje zitten?

XxX

5. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ik heb ook een aantal keren laten pendelen (ben nog niet zo heel lang actief op dit forum), en het grappige is dat ze allemaal gelijk zijn. Het zal mij benieuwen, want ik ben afgelopen dinsdag gestopt met de pil en volgens de pendels zou ik in november zwanger zijn. Ofwel dat zou onwijs snel zijn, maar ik hoop natuurlijk dat ze gelijk krijgen ;)

6. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hoi Mieks

Wat leuk dat ze allemaal gelijk zijn:D
    Ik hoop ook voor je dat ze kloppen:D
    Laat je het hier nog wel weten?

XxX

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    Belgiƫ
    Een maansteen kan inderdaad helpen om zwanger te worden, maar niet als je hem gewoon krijgt. Edelstenen blijven gewone 'mooie' stenen, tot ze worden 'wakker gemaakt'. Dit is een heel proces van zuiveren, programmeren en contact maken met de drager... De stenen zijn dus vaak bij de mensen als placebo, want bijna niemand weet dit..;)

Liefs
    Toekan

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb voordat ik zwanger raakte van onze dochter ook een maansteen (deze had ik vanwege iets anders) maar heeft wel geholpen bij mij met zwanger worden. mijn maansteen kreeg ineens een donkere vlek en begon te verkleuren en is uiteindelijk zelfs gebroken (toen bleek ik zwanger te zijn). maar goed dit is mijn ervaring ermee. hihi

9. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hoi Toekan

Mijn moeder haalt haar stenen altijd bij een bepaald winkeltje hier in de buurt. Die vrouw kent mij ook. En zij reinigt en zuivert de steen helemaal voor je hem mee krijgt. Dus dat zal nu niet zo een probleem zijn :D

@Kikkert wat fijn dat je dankzij de steen zwanger bent geraakt. Ik hoop deze maand ook dat zelfde resultaat te mogen hebben. En ik heb gestemt op je dochter:D

XxX

10. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hoi meiden

Ik heb sinds vandaag ontzettende pijnlijke steken in me onderrug. En soms druk. Ik ben echt bang dat ik weer ongesteld ga worden.
    Heeft iemand ook voor zn ongie pijn in onderrug gehad en was je toen toch zwanger?

XxX

Deel Deze Pagina