nou caruli heeft voor mij gependeld en man ik hoop zo dat ze het goed heeft hahahahaha. dus even een polletje. bij wie was het goed?
Hoop voor je dat hij uitkomt Helaas komen pendels niet altijd uit he, het is leuk om te weten en te doen hoor. Maar helaas bieden ze geen garantie. Heel veel succes!
http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/200521-carulis-pendel-goed-fout.html hij is gesloten maar op verzoek zal die vast wel weer opengemaakt worden daar staan al veel uitslagen in
Jammer dat niet iedereen stemt. ik zie nu ineens meer meiden met pendels van mij in hun onderschrift die zwanger zijn
Ik hoop dat ze kloppen! want ze heeft voor mij ook gependeld! Mag ook eerder maar maart is helemaal goed, een kado voor de kerst
ohh ik hoop zo dat caruli gelijk krijgt dan zou het deze maand raak zijn.... ps. caruli heb jij mijn pb ontvangen nog iets van 2 weken geleden?? want hoor vaak dat ze niet aan komen die pbtjes.
Pendel van Caruli klopte ook bij mij. Ze zei dat het een meid is en dit is met een 16+3 weken pretecho bevestigd!
Sorrie meid, ik kan helaas nu niet voor iedereen dubbelop pendelen. Daar heb ik het echt te druk voor. Je zult dan nog even af moeten wachten. De pendel geeft aan of zwanger geraakt of positieve test, dus het kan nog
Caruli had voor mij gependeld november 2010 een meisje ik heb afgelopen week een positieve test in handen gehad dus 50% klopt in ieder geval wel!!! Over een aantal weken kan ik laten weten of de andere helft ook klopt Bedankt Caruli!!!
Hallo Caruli Je had voor mij gependelt November, helaas is die niet uit gekomen. Toch bedankt voor het pendelen