Hoi Caruli, Ik heb je juist ook nog een bericht gestuurd. Hoop snel iets van je te horen. Liefs, Hope
@caruli aankomende maand had je voor mijn gependeld ben erg benieuwt of hij klopt! nogmaals bedankt voor de moeite nog! erg lief dat je dit voor de dames hier doet
Gimena: IK hoop echt voor je dat hij uit komt. Het word wel tijd he Ps, ik had nog in je topic gereageerd
caruli je had voor mij jan gependeld en je hebt helemaal gelijk nu hopen dat t geslacht ook klopt liefs dani
Hoi Caruli, je had voor mij maart gependeld maar heb zondag al positief getest . Misschien heb je het geslacht wel goed. Groetjes Alleentje
Dani: Gefeliciteerd meid Alleentje: Jammer dat de pendel niet uit is gekomen voor mij haha, jij gefeliciteerd met je zwangerschap
nee, ik had een pendel voor februari geloof ik... maar ik ben zwanger...misschien dat het geslacht wel klopt maar dat wordt denk ik (hoop ik) 9 maand wachten...
caruli dank je wel meis hopelijk volgende week een kloppend hartje en dat ik je dan met 20 weken kan vertellen of t geslacht ook klopt
Hier klopt de pendel wel voor de maand februari positieve test Nu nog kijken over een hele hoop weken of het geslacht ook goed is Heb nu in februari 3 hele lichte positieve testjes dus op naar de echo in maart groetjes Bianca
Caruli heeft mij goed gependeld. Helaas is de zwangerschap een miskraam geworden... Dus het geslacht zullen we nooit weten. Helaas pendelt Caruli niet op dit moment, was wel erg benieuwd wat ze dit keer zou pendelen...
Sparkie: Jee wat naar zeg dat het een miskraam is geworden.. Heel veel sterkte, hopelijk is het snel weer raak en blijft het dan wel goed gaan. Helaas kan ik nu nog niet zeggen wanneer ik weer goed genoeg ben om te pendelen. Sorrie!
Lees je reactie nu pas.Joh, je hoeft geen sorry te zeggen dat je niet pendelt nu! Je hebt blijkbaar genoeg aan je hoofd nu! Jij ook veel sterkte.