Hallo pendelaars, Ik wilde graag is weten hoe jullie pendelen? Er zitten behoorlijk wat paranormale gaves in onze familie en zou wel eens willen zien of ik het ook zou kunnen. Ik weet dat je een ring of steen aan een draadje kan hangen, of dat er pendels te koop zijn, maar werken jullie met een bord? Stel je ja/nee vragen? Wat doen jullie met de naam en geboortedatum van iemand die je pendeld? Ik hoop dat jullie die ervaring met mij willen delen
Voor pendelen hoef je niet paranormaal te zijn,het is een hulpmiddel en doordat het zo beïnvloedbaar is niet erg betrouwbaar. Wanneer je paranormaal ben blijft het een hulpmiddel... Iedereen werkt weer anders denk ik. Ik reinig mijn pendel voor gebruik en zodra ik voel dat de energie eromheen te zwaar wordt. Zelf heb ik een pendel van tijgeroog gekocht die ik heb uitgezocht op gevoel. Een pendelboekje kan een goede hulp zijn je pendel te begrijpen,daar staan bijv oefeningen in die erg nuttig zijn. Je stelt van te voren vast welke beweging bij welk antwoord hoort,bijv een opwaartse beweging voor ja en heen en weer voor nee..later kun je dit nog uitbreiden met diagonaal voor misschien of attentie bijv. Voor gebruik stem ik hem af op mijn eigen energie en zorg ik dat ik geaard ben. Ik pendel met en zonder pendelkaart,heb een hele simpele. Met de naam/geboortedatum en/of foto stel je je af op de ander zijn energie. Voor vragen over zwangerschap vraag ik bijv naar het jaar,de eerste helft,het kwartaal en dan per maand. Ben je zo een beetje op weg geholpen? Groetjes, Esther
Bedankt voor je antwoord Esther! Je schrijft dat je je pendel voor gebruik afstemd op jouw energie en je er voor zorgt dat je geaard bent. Wat moet ik onder dat laatste verstaan? Groetjes Miek
Ik weet niet of iedereen zich gaat aarden eigenlijk..(vertel eens mensen?) Ik ben vrij gevoelig en dit helpt om zo min mogelijk afleiding te hebben zeg maar. Stuur je wel even een pbtje hoe ik dat doe.