Hallo, Ik wil graag weten of iemand het volgende herkent: 14 jan. is mijn mirena verwijderd en 17 jan heb ik een bloeding gehad. Ik heb vorige week maandag een kruidvat testje gadaan (2 voor 5). Deze werd direct positief. Dinsdagmorgen zo'n +test van kruidvat, duurde even maar werd binnen 10 min. lichtblauw. Woensdag heb ik de andere gedaan, negatief! Verloskundige gebeld en die zei i.p is het positief, maar wacht nog even een week. Zaterdag een midstream, niks.... Vandaag een cassettetest gedaan: leek iets te komen, maar toch niet... Verloskundige weer gebeld, moest een echo afspraak maken. Assistente gyneacologie verhaal uitgelegd en zei zegt: zolang je geen bloeding hebt ben je zwanger...Heb elf maart een echo. Heb verder wel alle kwaaltjes die ik bij mijn vorige zwangerschap ook had.... Iemand zulke ervaringen gehad en zo ja, hoe liep het af?
Ik heb geen soortgelijke ervaring helaas. Wat een onzekerheid, ik denk dat het enige dat er op zit is de echo afwachten. Ik hoop dat de echo je eerste positieve test bevestigd. Sterkte met het afwachten, ik duim voor je dat je positief nieuws mag ontvangen bij de echo. Liefs Fem