Hallo dames, Ik heb een vraag. Voor mijn eerste zwangerschap heb ik ruim een half jaar ontpilt. In die tijd had ik een regelmatige cyclus die ik nooit geteld heb. (partner zat in het buitenland dus geen actieve zwangerschapswens) Na dat half jaar heb ik 3mnd de nuvaring gebruikt,waarna wij een zwangerschapswens hadden. Ik heb toen 2 cyclussen gehad, ik dacht 33 en 35 en de 3e ronde was het raak! Na mijn kindje 10mnd aan de borst te hebben gehad, is mijn eerste cyclus 33dgn geweest. (wat dus overeen komt met eerder.) Mijn laatste menstruatie nu, is op 28mei geweest, en dus zit ik op dag 41 vandaag. Afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan die negatief was. Wél heb ik last van mijn borsten en onderbuik, en zijn mijn darmen goed van slag. Wat denken jullie, in zijn cylcus gewoon nog niet goed opgang? of zou er evt. ondanks de negatieve test een 2e zwangerschap zijn? (dag 38 getest, zou dan volgens mij positief geweest moeten zijn toch?) Ik snap het niet! Jullie?
Het kan dat je nog niet genoeg HCG aanmaakt, je kan zomaar later je eitje gehad hebben... Het kan best zijn dat je cyclus nog niet goed op gang is hoor... Gewoon over een weekje nog maar eens testen als er nog geen ongi is.