wat is dit nu weer.

Discussion in 'Zwanger worden' started by girl26, Jun 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. girl26

girl26 Lid

Jun 12, 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb nog een vraagje, sinds vandaag telkens een trekkende kramp bij me buik alsof ik me nod moet krijgen, alleen heb vroeg in de ochtend een streep bloed gehad op wcpapier maar de rest van de dag niks meer heel apart wat kan dat zijn? normaal als ik me nod krijg zet het goed door nooit alleen een streep bloed gehad en daarna niks meer, en normaal word ik koud ma nu blijf ik ook gewoon warm. en dan is het gevoel ook nog een paar dagen te vroeg me nod maar dat kan maar de rest is wel vreemd.

ik weet ik moet wachten maar ben benieuwd wat jullie er van denken of zelf ook hebben meegemaakt en wel zwanger zijn/waren.

groetjess

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Je zit dus nu een paar dagen voor je nod?
    Tja, het KAN een innestelbloeding zijn en das natuurlijk een goed teken ALS dat het is.
    Het kan ook zijn dat je vroeger ongi wordt, maar het kan ook "zomaar" iets zijn. Het blijft moeilijk allemaal......ik hoop voor je dat het een goed teken is!!

3. girl26

girl26 Lid

Jun 12, 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik ben heel licht ongesteld en blijf maar warm en moe en misselijk en heb sinds vandaag last van me borsten apart allemaal maja zien wel denk dat ik voor de zekerheid wel test na me nod als ik die symptomen nog heb. groetjessss

Share This Page