paar dagen na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MoOnLiGhTtt, 15 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    hey iedereen, ik ben vandaag 4 dagen na men eisprong en heb sinds men eisprong een licht ongi gevoel niet pijnlijk maar ik voel dat het aanwezig is. soms ineens een iets fellere steek. voor de innestelling is het nog net iets te vroeg denk ik. iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gehad! Krampjes, steekjes vooral pulserende steekjes achter mn schaambotje maar dat was 5 a 6 dagen na ei.

Innesteling is idd wel vroeg maarja.. alles kan he;) afwachten...

3. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    en werd je toen gewoon ongesteld op je NOD of... ?

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het meerdere rondes mee gemaakt steekjes, darmen van slag, krampjes maar kreeg gwn mn ms. Dus drm denk ik dat er niet veel over te zeggen valt en dat je moet afwachten tot nod. Maar toen ik die pulserende steekjes voelde was ik zwanger, t was net iets anders dan normaal hihi..

Nu heb ik weer van pulserende steekjes, dus even afwachten of ik ongi word of niet:D

5. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja het gaat op en af. soms even niks dan ineens voel ik het weer en altijd aan de linker kant vooral aan men lies en het trekt door naar men linker bovenbeen. ik heb het gevoel dat ik ongi ga worden maar dat duurt nog meer dan een week normaal. ik heb wel nog symptomen maar daar probeer ik niet op te letten anders maak ik mezelf enkel gek. hehe

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb het vaker gehad en was dan niet zwanger....

Toen ik zwanger was voelde ik eerst helemaal niks en een paar dagen voor nod gekke steekjes en prikkeltjes....

7. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja het zal waarschijnlijk wel niets zijn hoor.. maarja ik blijf hopen natuurlijk. het is ook nog maar de 2de ronde dus. alleen dat wachten vind ik een hel ! :(

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is ook niet leuk...maar maak jezelf niet gek want als je een tijdje bezig zal zijn gaat het nog erg lang duren voor je allemaal ;)

9. Zoete24

Zoete24 Actief lid

2 jun 2013
    121
    0
    0
    ik ben nu 2 dagen na me eisprong en voel nog helemaal niks..
    Wel puistjes gehad wat ik normaal krijg als ik ongesteld wordt,Maar die zijn al weer weg.

10. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook woensdag mijn ei gehad, en ook allemaal steekjes.... normaal heb ik na mijn ei allerlei kwaaltjes maar nu niet. Alleen die steekjes af en toe. Weet ook niet wat het betekend al hoop ik natuurlijk iets goeds :)
    Maar mijn luteale fase is altijd maar 10 dagen, dus weet niet wanneer je dan de innesteling hebt..... Hoe lang zit er bij jou meestal tussen?

11. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Het kan inderdaad zowel iets al niks te betekenen hebben. Als je een hele tijd bezig bent zal je merken dat al die symptomen de ene ronde wel en de andere niet aanwezig zijn. Ik heb me al vaak anders dan anders gevoeld, ale dat dacht ik toen. Want als ik er nu op terug kijk is er gewoon geen regelmaat in te vinden. De ene ronde voel ik vanalles, ik heb ook al eens niks gevoeld en nu heb ik sinds eisprong zeer gevoelige tepels, zo gevoelig zelfs dat mijn gordel in de wagen onder de voet zit.
    Maar omdat wij al vele rondes verder zijn, weet ik dat dit niks hoeft te betekenen.

Succes meid!

12. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    vorige maand was dat bij mij 12 dagen. wanneer de innesteling is weet ik zelf ook niet heb het al vaak opgezocht maar overal zeggen ze iets anders. de ene zegt 5 dagen de andere zegt binnen een week dusja ik denk dat het verschillend is bij iedereen. volgens de calculator hier zou ik gisteren mijn innesteling hebben gehad en raar maar nu heb ik van niets geen last meer. van mijn eisprong tot gisteren heel de tijd steekjes maar momenteel ook geen last meer van.

13. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    daarjuist was ik me de auto aan het rijden krijg ik ineens een felle steek links in men onderbuik die doortrok naar men linkerlies en links onder in men rug dit is alweer beter. ik probeer steeds te denken dat het niets is maar telkens komen er nieuwe dingetjes waarvan ik toch begin te twijfelen.

14. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap dat je gaat twijfelen, klinkt toch hoopvol. Gek wordt je van dat wachten hè? Ben blij dat ik morgen weer kan werken, beetje afleiding

15. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja idd. ik moet wel zeggen dat ik het nu nog allemaal spannend vind ook omdat ik nog maar in de 2de ronde zit. ik verwacht er ook niet teveel van ik hoop dat het mag lukken binnen 6 maand ik denk dat dat vrij realistisch is :) vroeger is natuurlijk beter maar daar hoop ik niet op. anders is de teleurstelling eens zo groot..

16. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste was het in de 6e ronde raak... maar nu voor de tweede vind ik het weer net zo spannend en gek makend... haha... dacht dat het wel minder zou zijn maar nee hoor.

17. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    was jij met je eerste hard mee bezig of niet echt ? ja het blijft spannend zo iets..

18. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was er heel veel mee bezig ja... ze zeggen altijd dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, maar ja... hoe doe je dat?

19. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja weet ik ook niet.. ik denk dat het daar niks mee te maken heeft. volgens mij gaan die zaadcellen niet denken oei deze meid is er mee bezig nu gaan we dat eitje niet bevruchten... tenzij je uzelf echt veel stress oplegt ja dan kan het wel natuurlijk. omdat je cyclus dan in de war kan geraken. maar dat zal dan ook weer van persoon tot persoon afhangen sommige kunnen goed met stress om andere dan weer niet.

Deel Deze Pagina