Is het niet een idee dat er een button komt waarmee je bepaalde personen kunt volgen, zonder dat je ze direct toevoegt aan de vriendenlijst ?
Haha geen goed idee dus Ik zal toch niet de enige zijn die af en toe personen volgt om te zien hoe het ze vergaat ? (ookal spreek ik ze niet (meer))
Maar daarvoor hoef je toch alleen het gebruiksnaam van de betreffende persoon te onthouden? Dan zoek je op die naam, en kun je alle berichten zien die degene heeft gepost. Met volgen zal dan niet anders zijn denk ik.
Hahah nou ik volg er wel meer dan 15 / 20 En soms veranderen mensen ook hun nickname. Ik dacht dat het wel handig was, 'aanvinken als favoriet' en heb je gewoon een lijst met iedereen die je wilt volgen
Serieus? En zoek je dan constant op wat deze 15-20 mensen ergens gepost hebben? Waarom? En als ze hun nickname veranderen zou 'een favoriet' ook niet meer werken.
Hahahha nee! Ik ga dan kijken hoe het met ze gaat. Dus bijv. als iemand soortgelijk iets heeft meegemaakt of een bepaald IUI / IVF traject volgt, of zwanger is, dan kijk ik zo af en toe op iemands profiel hoe het ervoor staat. Dus uit interesse, niet om van al die personen alle berichten te lezen, zou een dagtaak zijn haha
Ik ga niet zomaar mensen uitnodigen voor de vriendenlijst die ik niet spreek.. Maar laat maar zitten joh Ik hou het gewoon bij bladwijzers in m'n browser. Dacht dat het een goed idee was.
Beste Scarabee, Die optie heeft Zwangerschapspagina.nl niet, sorry. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl