Zo verschikkelijk moe Help!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Joanne92, Dec 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Hallo Dames,
    Sinds ik ongeveer 6/7 weekjes zwanger was heb ik last van moe zijn. Maar niet s'avonds want dan kom ik juist niet in slaap..
    Alleen als ik s'ochtends wakker word dan is dat veeelste laat en voor mijn gevoel alsof ik niet geslapen heb, ook wanneer ik wel optijd in bed lig.
    Soms smiddag's moet ik ook even gaan liggen want dan trek ik het gewoon niet.
    Wie heeft er tips, ik voel me zo een saaie ouwe slaperige oma. Vind het echt niet leuk!
    Plus dat ik elke dag wakker word met hoofdpijn omdat ik te lang doorslaap (door mijn wekker heen)

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Klinkt als een cliché maar het hoort erbij! Maar het goede nieuws is dat het waarschijnlijk tijdelijk is, over een paar weken heb je grote kans dat je super veel energie hebt. Echte tips heb ik niet alleen wel echt proberen om op tijd op te staan en dan 's middags als het mogelijk is een dutje te doen. Niet langer dan 90 min trouwens. En probeer je ijzer op pijl te houden, eet veel appelstroop

3. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

Feb 1, 2011
    770
    0
    0
    Het hoort er helaas inderdaad bij... Gewoon aan toe geven. Vanaf de 3e maand word het als het goed is weer wat minder. Kan zelf merken dat het weer wat minder word en het overdag weer goed is vol te houden

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Hoort er inderdaad bij! Gewoon aan toegeven zodra het kan.
    Bij mij was het zelfs zo erg dat ik op vrije dagen overdag 2 uur sliep en de eerste weken ook nog eens om 20.30 in bed lag iedere dag ;)

Vergeet niet om een goede multivitamine te slikken die speciaal is voor zwangerschap. Ik merk dat de vermoeidheid bij mij erger is als ik die bv twee dagen vergeet.

5. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

Oct 2, 2014
    1,194
    400
    83
    Female
    Helaas hoort dit inderdaad erbij... Probeer je rust te pakken op het moment dat je lichaam dit aangeeft. Verder willen multi's voor zwangere vrouwen ook wel helpen. Zelf gebruik ik Prenatal van de Vitaminstore. Hier zit ook extra ijzer in. Sterkte!

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,057
    113
    Ik ben ook zooo moe
    echt niet leuk meer :(
    Er komt echt niks meer uit mn handen.
    Slaap elke dag 1,5 uur, soms Sochtends en s middags

7. videlsje

videlsje Bekend lid

Dec 21, 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Ik had het ook heel erg, sommige dagen sliep ik gewoon een uurtje of 15 ;) En mijn man hoefde echt niet te verwachten dat er iets terecht kwam haha. Maar het komt helemaal goed! vanaf een week of 12 begon ik al te merken dat ik meer energie kreeg en bij week 14 voelde ik me mezelf weer. Geef er gewoon aan toe als het kan, dan maar ff wat minder werk uit je handen. Komt helemaal goed!

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hier nog een..
    Helaas peutertje rond rennen van dik 2 jaar. Als ze slaapt zijn andere dingen nodig (poetsen enz enz enz)
    Als ze wakker is, dan komt van dutten natuurlijk niks...

Gaaap....

9. annick1984

annick1984 Bekend lid

Sep 18, 2013
    969
    47
    28
    Female
    Hoogezand
    Kwam en komt me nog steeds heel bekend voor. En ik ben 22+4. Dus het "na 12 weken gaat de vermoeidheid over" verhaal is voor mij niet opgegaan. Heb er wel soms minder last van, maar mijn energie is bepaald niet 100%.

10. shushila27

Aug 22, 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had er ook heel erg last van in het begin van de zwangerschap, ik kon de hele dag wel slapen, gelukkig zakte dat af naar 14 weken. maar ben nu nog steeds wel moe maar al stukken minder gelukkig. hopen voor jou dat het gauw weer afzakt.

11. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Hopelijk trekt het bij mij. Ook weg , heb er vooral sochtends heel erg last van!

12. bengelke

bengelke Bekend lid

Feb 21, 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Dit komt mij o zo bekend voor, mijn huis in een puinhoop, en mijn vriend snapt het niet haha.
    Heb vandaag de namiddag vrij, ik ben eens benieuwd of ik aan veel poetsen kom, had dit 2 weken geleden ook en ik was zo moe van het werken dat ik eerst een 2uur in de zetel heb gelegen, dan een uurtje of 2 een beetje gepoetsts heb en dan de rest van de avond in de zetel haha... Dus huisje was een klein beetje properder, maar niet veel...

13. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Misschien eens een flesje roosvicee ferro proberen met extra ijzer. Het kan geen kwaad on extra ijzer ter ondersteuning te nemen.

Share This Page