hoop doet leven

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biebke, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    hoi hoi

ze zeggen steeds dat hoop doet leven he
    awel we hopen allemaal maar nog niet iedereen heeft een leuk berichtje voor de vrienden en familie

nu kreeg ik net te horen dat er een collega net bevallen is van een jongetje
    een vriendin van me is nu 22 weken ver en een ander is net zwanger
    in het begin als ik zoiets hoorde kon ik wel huilen van verdriet omdat zij wel zwanger zijn en ik nog niet
    nu dat is wat gesleten want ik ben nu enorm blij voor men vriendinnen als ze zwanger zijn
    en het geeft me hoop dat ik het ook ooit zal worden

alleen heb ik gisteren nieuws vernomen dat me wel erg aangreep
    een collega waar ik een jaar mee heb samengewerkt heeft een hersenbloeding gekregen (ze was ergens een tweede moeder voor me)
    en ik heb zoiets van mag ik nu wel zwanger worden als zij vecht voor haar leven?

pfffffffffff
    ik ben zo bang he

2. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    meis, natuurlijk mag je zwanger worden, dat doet niks af aan hoe je voor haar duimt.

3. Niet meer actief

Tuurlijk mag jij gewoon zwanger worden, en als jullie zo een goede band had geeft het haar misschien nog meer motivatie als jij zwanger bent !
    Want dan wilt ze natuurlijk jou beebje zien en vast houden..

Een tante ( zus van mijn opa ) van mij lag ook op sterven en toen mijn andere tante ( zus van me moeder ) vertelde dat ze zwanger was heeft ze nog harder geknokt om tot april te blijven leven.
    Helaas heeft het niet mogen baten, maar ze heeft wel vanaf juni tot november keihard geknokt, alleen omdat mijn tante zwanger was.

Dus zal voor je duimen dat je snel zwanger raakt en dit extra motivatie is voor jou ex-collega.

Veel beterschap met haar!

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    het is een lastige situatie en ik sluit mij bij ikdus aan. Het heeft geen zin om te wachten. Het baat de ander niet als je wacht, maar kan misschien een ondersteuning zijn voor die vrouw. Daarbij hoeft het deze maand of komende maand nog niet raak te zijn.

Succes met deze vervelende situatie.
    Jedid-Jah

5. Biebke

Biebke Actief lid

26 okt 2007
    158
    0
    0
    bediende
    dank je dames
    voor deze opbeurende woorden

haar operatie is geslaagd maar wordt tydelijk in coma gehouden
    ze is een vechter dus dat moet goe komen

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Gezien de nieuwe ontwikkelingen, doe ik deze op slot. Nieuw topic staat in lounge.

Iniedergeval gecondoleerd.

Elvira
    moderator

Deel Deze Pagina