vraagje over test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LiesAmber, 13 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb een vraagje: Ik heb een test gedaan (kruidvat), daar stond in de bijsluiter dat je geen resultaten meer mag interpreteren na 10min. Nu bij mij stond er na 12 min :(: een lichtblauw streepje. iemand ervaring mee? Weet nu niet zo goed wat ik ervan moet denken. Heb enkele dagen voor men NOD ook licht posi getest, maar heb zo het gevoel dat de :evil: eraan komen. Iemand wat raad of antwoorden voor mij? :(

Liefs Lies

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik hoop voor jou dat het wel goed uitdraait maar ik had ook zo'n testen van kruidvat (je zag het zelfs op foto) en toch was ik niet zwanger.

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik hoop het ook voor je meis, maar ik heb ook niet zulke goede ervaringen met de kruitvat test. Ik had ook een test gedaan, vage streep maar werd gewoon ongi en was niet zwanger...

Maar goed, er zijn genoeg meiden die wel zwanger bleken met deze testen...

Ik duim voor je...

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nieuw antwoord, als ik het zo hoor zou ik als je over 1 of 2 dagen toch nog niet ongi bent opnieuw testen maar dan met een ander merk!!

Frustrerend hoor voor je meid, en heel veel suc6!!!!

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Heb ik dat echt getikt???
    Zal wel een vlaag van verstandsverbijstering zijn geweest :oops: :oops: ;) :) :) :) :)

6. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Over een paar dagen nog een keer testen met een ander merk, het liefst met ochtendurine! Hopelijk ben je lekker zwanger

Liefs An ;)

7. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    ja idd heel frustrerend. Weet je wat ze zouden moeten uitvinden (gaat dom klinken hoor) maar een soort van bloedtest (dmv een prikkertje ofzo) die je gewoon thuis kan uitvoeren, zoals de urinetest. maarja wie ben ik he (haha) achja, was gewoon een denkertje van me, het zou in elk geval veel meiden een hoop frustraties en onzekerheden ontnemen.

Alvast bedankt voor je antwoord, ik denk dat ik zaterdag nog maar eens een testje waag van een ander merk, als de :evil: ondertussen nog niet gekomen zijn tenminste :rolleyes:

Liefs Lies

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik ben al flink voor je aan het duimen!!

Liefs An ;)

9. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    haha "nieuw antwoord" had er nog niet echt bij stil gestaan, ligt mss aan het al wat latere uur ofzo :p

Geen probleem het was ten slotte ook een nieuw antwoord he ;)

10. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    dankjewel an, Hoe zit het bij jou?

Ik duim in elk geval ook heel hard mee voor alle meiden ;)

11. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Lies,

Mijn NOD is 26-7....... Weer lekker wachten dus.... :rolleyes:

Liefs An ;)

12. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    de tijd kruipt echt voorbij he, als je zo moet zitten wachten. Ik probeer men gedachten altijd wel op iets anders te zetten, maar je blijft er in je achterhoofd toch altijd mee bezig (ik toch ) :oops: Heb je al een kindje (s) ?

13. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    hoi meiden,

Heb vanmiddag (op aanraden van men beste vriendin) toch nog maar eens een testje gewaagd. deze was positief !!! veeel duidelijker als die van gisterenochtend.

Heb met men HA gebeld (ivm medicatie) en mag om 18.00u al bloed laten trekken zodat ik vanavond laat (23.00 -23.30) de uitslag al weet !! :p duimen dus ;)

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    :D meid,gefeliciteerd!!!

Denk dat je er nu toch echt wel vanuit mag gaan dat je zwanger bent! ;)

Veel succes met de uitslag van de HA nog,maar denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken ;)

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    gefeliciteerd meis !!!

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hartstikke goed zeg!!! En wat mooi dat je al zo snel een bloedtest krijgt en ook zo snel de uitslag. Maar je weet eigenlijk nu al wat de bloedtest gaat zeggen: ZWANGER!!!!! Gefeliciteerd hoor!!!

Deel Deze Pagina