4 dagen na cyclus eisprong??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Siesa, Jul 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Siesa

Siesa Lid

May 15, 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Zaterdag was mijn laatste dag ongesteldheid. Normaal test ik rond dag 10 om mijn ei op te sporen. Gister dacht ik laat ik eens wat eerder beginnen. Ik zag een licht streepje. Vanochtend daarentegen een knal test! Is het niet veel te vroeg voor een eisprong nu? is dat gevaarlijk? Kan hij/zij bv niet genoeg gerijpt zijn? Ik kreeg ook na het klussen gister heel veel slijmbloed. Ik ga hiervoor naar de dokter morgen. Hoor graag van jullie.

2. Annelke

Annelke Actief lid

Jun 14, 2015
    383
    0
    16
    Dat kan! Mijn nicht had altijd haar eisprong op dag 7.

Succes! ;)

3. Siesa

Siesa Lid

May 15, 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Is ze ook snel zwanger geworden?

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Je zit toch al op dag 12 dan is het toch prima als je een eisprong rond dag 13 of 14 hebt ?

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja, dat klopt.

Snap dus ook totaal het probleem niet?

:(

Bij een cyclus van 28 dagen kan je eisprong plaatsvinden vanaf dag 10 tot en met dag 18 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.
    Die bloeding kan door de sex komen of het is een ovulatiebloeding (Google maar eens!)

Het is dus doodnormaal dat je je eisprong in de komende dagen hebt en ik begrijp totaal niet waarom je hiervoor naar de dokter gaat? Er is namelijk niks aan de hand.

Je topictitel is misleidend en doet voorkomen alsof je op cyclusdag 4 van je cyclus al je eisprong hebt, terwijll jij het in je openingspost hebt over 4 dagen na de laatste dag van je menstruatie! Dat is nogal een groot verschil!

6. Siesa

Siesa Lid

May 15, 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie hebben allemaal gelijk!!! ik zit verkeerd te rekenen. ik dacht vanaf eerste dag NA menstruatie... blond****** Gister mijn EI opgespoord. nu wat menstruatiepijn.. dus laten we het hopen! Heb de afgelopen paar maanden dus een week te laat lopen klussen. Ik heb een lang luteale fase. (18 soms 19 dagen!). Dat verklaard ook mijn lange menstruatie. Dank voor jullie reacties meiden! Ik leer veel op deze site haha

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Haha kan gebeuren !! Ik dacht eerst ook dat je moest tellen zodra je ongesteldheid over was hoor :p

En met een lange lf kan je inderdaad wat heftiger ongesteld zijn door
    Dat de baarmoeder slijmvlies natuurlijk dikker wordt (dat is mijn eigen theorie hoor, geen idee of het echt klopt)

In ieder geval fijn dat je nu weet wanneer je ei is geweest

8. Siesa

Siesa Lid

May 15, 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel Ikdus. !

9. Annelke

Annelke Actief lid

Jun 14, 2015
    383
    0
    16
    Mijn nicht had echt dag 7, te tellen vanaf de eerste dag van haar regels.
    Ze heeft 13 maand geprobeerd en dan tot de conlusie gekomen dat ze op dag 7 haar eisprong al had en het toen nooit zo vroeg gevreeen :) daarna onmiddelijk zwanger.

10. Siesa

Siesa Lid

May 15, 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies zoals ik!!! Dat geeft goede hoop!!! Dankjewel Anneke.

11. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Ik heb 5 dagen na eerste menstruatiedag ook wel es op een haar na positieve ovutesten gehad en daarna een week niet en toen weer wel en ook daadwerkelijk ei... Lichaam blijft raaf

Share This Page