hoi Je pendel voor mij was september ik heb gister een test gedaan en ik ben zwanger hoop dat je het geslacht ook goed heb ik laat het weten zodra ik die ook weet groetjes
je had voor mij gependeld een meisje maar geen datum alleen fijne en voorspoedige zwangerschap dus ik hoop dat je bedoeld dat het nu raak moet zijn
Joha: jou bericht heb ik gehad. Bianca: oh? Dan heb ik het er vergeten bij te zetten sorrie het is ook zo druk. Maar ik zie nu van meerdere dat ik geen pb's heb gehad terwijl ze wel verstuurd zijn??
Ja natuurlijk hihi Ik zal even terugkijken wat bij jou de bedoeling was Volgens mij oktober, maar ff checken nog hoor.
je had voor mij een pendel voor de maand september een jongen. september is het niet geworden helaas.. jongen kan nog dit laat ik je weten hihi
Hi meis dacht je een tijdje geleden een mailtje gestuurd te hebben voor deze zwangerschap maar zag in postvakuit dat ie niet verstuurd is. Dus net je een pbtje gestuurd. Bij de zwangerschap van me dochter had je het helemaal goed
Zit net in mijn inbox terug te kijken en volgens mij is mijn pb ook niet verstuurd....Klopt dat? Het ging niet alleen over een pendelaanvraag.....
Caruli heb al 2 maal een pb gestuurd maar heb nog geen uitslag ontvangen kan je me even laten weten of je het 2de ontvangen hebt het 1ste was niet toegekomen bij jou. Alvast bedankt