1 maand zwanger was juist 2 geslacht was juist 3 beide waren juist 4 beide waren onjuist ik ben benieuwd of mijn pendels ook goed waren houden jullie mij op de hoogte
Je had voor mij bevaldatum 16 juni gependeld, gelukkig kwam hij wat eerder, op 13 juni ik heb je poll niet kunnen invullen, maar alsnog erg bedankt voor je pendel!
Hallo, Je pendelde voor mij op geslacht en die is niet juist. Heb per ongeluk geslacht juist ingedrukt.
Wil je laten weten dat je juist gependeld hebt voor mij! Je pendelde juli en ik heb al 3 dagen positieve testen. Zit nog voor mijn NOD dus het is nog spannend maar ik ga ervan uit dat het goed zit. Het geslacht laat ik je tzt wel weten.
Ik kom hier vertellen dat jouw pendel helemaal goed was!!!! Gisteren had ik eindelijk die positieve test in handen ! Ben zooo blij na meer dan 1,5jaar proberen toch spontaan gelukt. Bedankt voor je pendel! Het geslacht laat ik nog weten...
Ik kan niet stemmen, optie staat er niet bij Je pendel was niet juist helaas, er zit toch echt een jongetje in mn buik.