Verrek................. Had hem aangepast vanmorgen idd ipv 15.6 week naar 16 weken en had niet eens eronder gezien 4 weken nog Ga hem gelijk aanpassen...ben 16 weken edit: had familieticker gekozen ipv standaard stom stom
16 wkn had hem aangepast..vanmorgen dus opnieuw alles invoeren denk dat iets is fout gegaan..had het nog niet gezien.. Bedankt voor het kijken en aangeven ga hem gelijk veranderen!!! edit: had familieticker gekozen ipv standaard stom stom
Je pendel was onjuist. Je hebt voor mij gependeld dat het november van een jongen. Maar heb gister een positieve test in mijn handen gehad. Of het geslacht klopt laat ik nog weten en dat vul ik de poll in.
Je pendelde oktober een jongen voor mij maar ik maandag al positief getest . Toch bedankt voor je pendel!
Hoi Zuurtje, Jouw pendel was niet juist, april/jongen. Het is mei/meisje geworden. Bedankt voor het pendelen!
sorry, beetje late reactie. door relatieproblemen is je pendel helaas niet uitgekomen. (juli-jongentje). ik hoop dat ik binnenkort wel een positieve rest in handen mag krijgen. toch nog bedankt voor het pendelen. liefs brunet
Hi, Ik had eerder laten weten dat je de maand juist had. Alleen kan ik niet laten weten wat t geslacht is geworden omdat het een mk is geworden. Dus ik ga niet stemmen om je poll niet in de war te schoppen! Maar je was wel de enige van alle pendel uitslagen die de maand goed had dus wanneer ik weer zie dat je pendelt... Dank je wel voor je pendel