Hoi Miranda, Ik zag deze poll staan en had je daarom een priveberichtje gestuurd, daarna zag ik in een andere poll staan dat je niet meer pendelt. Excuus, geniet van je zwangerschap!
Je had voor mij deze maand mei positest gependeld.. helaas vrijdag ongesteld geworden. Gefeliciteerd met je zwangerschap en bedankt voor je tijd!
Je hebt gependeld voor geslacht en de pendel zei jongen maar het is een meisje. Misschien dat het nog veranderd... Dan laat ik het uiteraard ook weten! Bedankt voor het pendelen!!!
Hay miranda Je had voor mij gependeld in de maand mei meisje helaas vandaag ongesteld geworden. Ik zie dat je zelf zwanger bent en even niet meer pendeld. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van! Xx
Hoi Miranda, Heb net je poll ingevuld...spijtig genoeg heb ik moeten noteren dat hij niet klopte. Ben vendaag ongi geworden dus op naar een nieuwe ronde. Toch bedankt voor je pendel! En, nog veel succes met je zwangerschap!
jeah! ik ben zwanger je hebt gelijk, je pendel was juist! ...geslacht moeten we nog even op wachten, als ik het weet zal ik de poll invullen.
Helaas... je had voor mij gependeld voor de maand mei, maar ik ben én niet ongesteld én niet zwanger.. Toch heel erg bedankt voor je tijd en moeite! Liefs,
Je pendelaanvraag is juist geweest voor de maand dat ik zwanger ben geworden! Nog even geduld voor het geslacht, en dan zal ik je poll invullen! Bedankt voor het pendelen!