haha adorable ik wilde net over jou zeggen dat je mij netjes een pb had gestuurd dat zodra je tijd had het voor me zou doen!!! een vriend van mij heeft het ook bij mij gedaan... ik moest mn trouwring aan mn ketting doen en die hield hij stil boven mn hand.. hij streek 3 keer over mn pols heen en weer en hield m weer stil boven mn hand... overduidelijk een meisje!! (3 andere pendels zeggen een jongen dus ben benieuwd!)
Ik heb ook al geprobeerd maar tevergeefs.. van sommigen wel een reactie maar van de meesten niet. Wie wil op mij testen ??
Kun je ook andere vragen stellen met pendelen? want ik lees ook wel eens iets over dat mensen schrijven dat de pendel zegt dat ze binnen zoveel tijd zwanger worden of dat ze nu zwanger zijn.
zou ik ook wel willen weten, maar nog steeds geen reacties, wordt er nog wel gependeld??? al een aantal pb gestuurd, maar geen reacties, was zo nieuwsgierig, wie kan ons helpen??? liefs
probeer maar voor mij hahahaha... misschien werkt t wel zou fijn zijn als je antwoord kreeg he misschien hebben ze het wel druk...wel jammer
haha. moet ik maar niet doen. ik ben ook maar een leek. straks geef ik je hoopvolle antwoorden en blijkt er niets waar van te zijn.
ik zie dat jij ook bijna mag testen, wanneer ga jij testen?? geef niet hoor, ik wacht gewoon af.. groetjes
ik wacht steeds een paar dagen om de NOD af te wachten. Ik denk dat ik eind van de week ga testen, maar misschien bedenk ik me wel hoor.