Sorry meiden! Heb het onwijs druk gehad... Ik heb komende week weer lekker veel tijd!! Ik ga m'n best doen om voor woensdag iedereen een reactie te hebben gestuurd!
Hoi Pendippity Ik heb helaas nog steeds niks terug ontvangen. Ik hoop andere dames wel Hoop dat het nog komt!
Ik heb ook nog geen reactie ontvangen. Denk dat we nog eventjes geduld moeten hebben. Maar komt vast goed!
Ik heb een aantal reactie gegeven, nog niet allemaal! Het kost een hoop tijd heb ik gemerkt en doe er een paar per dag maar het komt goed meiden! Ben jullie zeker niet vergeten
moederwensje: ze geven aan wanneer ze weer pendelen dus je zal net als de andere moeten wachten tot ze weer pendelen en vaak is het ook pas vanaf 100 berichtjes , maar dat staat vaak in het begin beschreven of dit zo is. Als je je niet aan de regels houdt gooien ze je pb weg, wat ik logisch vind. Misschien even het vastgezet bericht lezen..
Dan lijkt het erop dat Pendippity het erg druk heeft, jongens En zo'n hobby moet wel leuk blijven, natuurlijk.
Hoi meiden! Ik heb het idd erg druk gehad... Ik dacht dat ik er wel eerder tijd voor zou hebben, maar helaas.. Ik doe mijn best! Ik heb zojuist een aantal meiden ge-emaild en er staat er nog een aantal in mijn lijstje. Ik weet niet of ik iedereen vandaag gependeld krijg. Zo ja, dan laat ik dat hier weten! Groetjes Pendippity
Fijn dat je een berichtje plaatst! Inmiddels heb ik een bericht van je ontvangen. Dank je wel voor je tijd en moeite.