En gelijk heb je! Neem gerust je tijd! We mogen al blij zijn dat er hier dames zijn die voor ons willen pendelen!
Mocht je er gewoon nog geen tijd voor gehad hebben dan heb ik niks gezegd, maar heb je 1 oktober een pb gestuurd en heb nog geen reactie van je gehad. Hoop dat het nog komt. Groetjes Susanne
Hier ook nog niks ontvangen, zal wel goed komen. Er zal vast een goede reden voor zijn. We wachten geduldig af!
Hoi, wilde even laten weten dat je pendel (gedeeltelijk) niet klopt. Je had gezegd november 2015 / jongen. Maar ik heb gelukkig deze maand een positieve test in handen gekregen . Geslacht weet ik nog niet, laat ik tegen de tijd wel weten .
Ik heb echt wel geduld hoor, maar we wachten nu al wel heel lang, al bijna 3 weken. Gaat er nog een pendel komen?
Ik wacht ook al 3 weken MAAR het is iets wat ze in haar vrije tijd doet! Al doet ze er nog 2 weken over...tja so be it. #moest ik even kwijt
Haar streven is binnen een week te reageren en dat het wat langer duurt snap ik helemaal en is ook niet erg, maar na bijna 3 weken brand ik nou eenmaal van nieuwsgierigheid en iedereen behalve jij denk ik ook.
Ow nee hoor ik vind het ook super leuk om te weten! Anders zou ik geen pendel aanvragen! Maar wat ik alleen ermee wil zeggen is dat ze het niet vergeet denk ik anders zou ze het niet doen..
Lieve dames, ze geeft aan dat ze probeert binnen een week te reageren. Als je haar topic een beetje door scrolt zie je dat ze ongeveer 1x per maand pendelt. Ze is 12 okt voor het laatst online geweest op dit account en heeft heel bewust net als ik gekozen om ze gescheiden te houden. Pendelen is erg energie slurpend, dat doe je graag voor mede forumleden, maar als je zoals ze aangeeft het soms erg druk hebt met 1 of meerder kinderen schiet het er wel eens bij in. Als je dan in een topic terug komt en de een na de ander ziet die vraagt waar de pendel blijft is dit zeer demotiverend of je inbox vol ziet met pendel aanvragen buiten de tijd, dan ben je snel geneigd het nog maar even vooruit te schuiven en daarbij lopen de mail boxen van de dames die een abo hebben op dit topic over!! Ik hoop dat ze snel weer tijd heeft om te pendelen en dan zullen jullie wanneer je op 1 okt binnen haar tijd hebt gereageerd vast wel een pendel krijgen. Heel veel succes met wachten
Dank je Pendel Vrouwtje voor je reactie Ik vind het erg leuk om te pendelen, en het is ook een leuke aangelegenheid, maar zoals als gezegd wordt: het blijft in mijn vrije tijd. Ik doe dit, omdat ik het leuk vindt. Ik word erg verdrietig en krijg een onwijs opdringerig gevoel als ik de laatste berichtjes zo lees van meiden die aan het wachten zijn op een berichtje. Ik heb juist een gescheiden account gekozen zodat ik niet hoef uit te leggen dat ik een pasgeborene heb die in een sprongetje zit en een man die een week weg is geweest en daarbij een opstandige peute. Oja en ik ben m'n baan kwijt (misschien kan ik dit wel fulltime gaan doen als ik er nog wat mee kan verdienen ) dit is mijn account is waarbij ik leuke dingen wil doen voor anderen en daarbij had ik gedacht dat het niet nodig was om mezelf te moeten verklaren waarom ik de afgelopen tijd niet heb gereageerd. Ik heb ook geen zin om politieagentje te gaan spelen, het enige wat ik vraag is om een beetje geduld.. Volgens mij net als de andere pendelaarsters. Erg vervelend voor de meiden die nog in volle spanning zitten te wachten, maar ik wil er al mijn aandacht en energie in stoppen en niet afraffelen, omdat ik het gevoel heb dat jullie op hete kolen zitten . Geduld is een schone zaak meiden! Ik doe m'n best om asap te reageren! Groetjes Pendippity
Zoals ikzelf al eerder zei, er zal vast een goede reden voor zijn! En we moeten geduldig afwachten en dat is voor sommige wat lastiger denk ik...al duurt het bij wijze van 2 maanden, ik vind het allang leuk dat je dit doet voor anderen! En nu gauw gaan pendelen Pendippity en opschieten 😉!!! Haha, is een grapje hoor! Trouwens vervelend dat je je baan kwijt bent...is niet fijn in deze langdurige crisis...mijn man is afgelopen jaar ook zijn baan kwijt geraakt, gelukkig heeft hij wel tijdelijk werk gevonden. Maar het levert een hoop stress op en als je dan ook nog 2 kleintjes hebt die je moet opvoeden... Alvast bedankt voor de tijd die je neemt om voor mij te pendelen en sterkte!
Je hebt helemaal gelijk hoor!! We mogen allang blij zijn dat je het voor ons wilt doen! Ik hoop gauw een keer op tijd erbij te zijn bij je om te pendelen!! Doe rustig aan je hebt ook je eigen leven en gezin nog! W Wat vervelend dat je je baan kwijt bent en al helemaal in deze dure tijd!! Hoop dat je gauw weer wat vind!!��
Sorry meis, was niet mijn bedoeling om opdringerig en ongeduldig over te komen. Ik ben gewoon erg nieuwsgierig, maar doe rustig aan hoor en succes/sterkte met je gezins/werksituatie!
Was ook niet mijn bedoeling om het te forceren hoor... Net zoals anderen vind ik ook dat er wel belangrijkere zaken zijn in het leven dan pendelen voor iemand anders. Komt wel goed! Trek het je niet aan, we zijn idd al superblij dat er dames zijn die dit willen doen!