Luierprobleempje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door josianne, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi dames,

Ik zit met een probleempje, jaydienne gebruikt al een tijdje luiers van ACTION en nu heb ik gehoord dat zij deze binnenkort uit de schrappen halen. Ben nooit zo tevreden geweest met een luier,van pampers en kruidvat,etos kreeg ze constant uitslag wat niet snel wegging. Wie heeft ook zo iets meegemaakt en weet wel een merkluier wat goed zal gaan?

Alvast bedankt.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    plus heeft ook een eigen merk ... misschien die eens proberen .. heeft tim het ook een tijdje mee gedaan ... ik vond pampers echter beter ...

3. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    Ik gebruik voor overdag de luiers van de Aldi. Super tevreden over. 's Nachts gebruik ik pampers.

4. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Huh gaan die van de action eruit? ? ? Dat is balen! ik vond ze ook prima en erg goedkoop!
    Eigen merk van Super de Boer heb ik ook al geprobeerd maar die vind ik persoonlijk waardeloos, lekte steeds door! had ze nog nooit gehad!

Kruidvat eigen merk is ook wel goed trouwens! En AH eigen merk ook!

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik gebruik voor overdag bumblies van Jumbo, deen en emté. voor de nacht babydry van pampers.

groetjes, Miranda

6. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik gebruik ook weleens die van de action.
    pampers kan mijn dochter ook niet meer tegen.
    bumblies en die van de ah gaan wel goed.

7. Ja ik ben ook heel tevreden ermee en idd super goedkoop. Wordt bij haar kdv ook gebruikt.Heb gisteren maar 5 pakken ingeslagen. Kruidvat heb ik ook geprobeerd heeft niet geholpen. Helaas hebben wij hier geen super de boer. Wel bedankt voor je tip!

8. Bumblies? Welke zijn die?
    De AH nog niet geprobeerd,die zal ik dan gaan proberen.
    Thnx.

9. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Bumblies kun je bij Jumbo kopen. Hebben we ook even geprobeerd, maar ze lekken als een gek. Hij had elke keer een nat rompertje van. Dus nu weer kruidvat en 's nachts pampers.
    Jammer dat ze er niet goed tegen kan!

10. Ja vind het ook jammer,nu ben ik echt Zo afhankelijk van de action wat ik toch wel jammer vind.

11. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik haal de bumblies bij de supercoop.
    hier lekken ze niet door, zelfs 's nachts niet.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier zijn de bumblies ook te krijgen bij de Plus.
    Ik gebruik zelf tot nog toe pampers of bumblies, beide prima. Had van m'n broer en schoonzus een zelfgemaakte luierstrik gehad, die waren denk ik van de Lidl. Op zich prima luiers, alleen erg dik, dus wat mij betreft minder handig met kleertjes enzo: onze dame is nogal groot, dus wil ik haar nog in 56 krijgen nu, moet ik niet te dikke luiers hebben, want dan krijg ik de broekjes niet meer over haar kontje... ;) Maar die van de Lidl waren verder prima, lekten niet door ofzo...

Deel Deze Pagina